ایتنا - در شرایطی که کرونا هنوز هم در کشورمان شایع است و هر روز اخبار جدیدی از آمار مبتلایان شنیده میشود، میتوان به جای حضور در شرکت مخابرات، از خدمات غیرحضوری این شرکت استفاده کرد.
از خدمات غیرحضوری مخابرات در روزهای کرونا استفاده کنید
29 تير 1399 ساعت 10:15
ایتنا - در شرایطی که کرونا هنوز هم در کشورمان شایع است و هر روز اخبار جدیدی از آمار مبتلایان شنیده میشود، میتوان به جای حضور در شرکت مخابرات، از خدمات غیرحضوری این شرکت استفاده کرد.
درگاه ۲۰۲۰، پورتا شرکت مخابرات و سامانه مخابرات من، روشهایی هستند که میتوان خدماتی مانند خرید سرویسهای اینترنتی و خدمات تلفن ثابت را از این درگاهها و بهصورت غیرحضوری دریافت کرد.
به گزارش ایتنا از ایسنا، در شرایطی که کرونا هنوز هم در کشورمان شایع است و هر روز اخبار جدیدی از آمار مبتلایان شنیده میشود، میتوان به جای حضور در شرکت مخابرات، از خدمات غیرحضوری این شرکت استفاده کرد. با استفاده از کد دستوری *۲۰۲۰#پیش ثبتنام تلفن ثابت، پیش ثبتنام سرویس اینترنت، تمدید و خرید ترافیک سرویس اینترنت، مانده اعتبار سرویس اینترنت، تغییر رمز پنل e-Care و پرداخت صورتحساب تلفن ثابت انجام میشود.
درگاه ۲۰۲۰، نیز مختص خرید سرویسهای VDSL ، ADSL (سرینو) و FTTH (تانوما)، پشتیبانی سرویسهای اینترنت، تغییر سرویس، دریافت نام کاربری و کلمه عبور، دریافت اطلاعات در خصوص تلفن همگانی است. همچنینe-Care مشتریان در adsl.tci.ir، مختص خرید سرویسهای VDSL ، ADSL (سرینو) و FTTH (تانوما)، تغییر سرویس، خرید ترافیک اضافه، درخواست پشتیبانی، گزارش ریز مصرف اینترنت و تست سرعت است.
با استفاده از پرتال شرکت مخابرات ایران به آدرس www.tci.ir، دسترسی به سامانه «مخابرات من»، مشاهده و پرداخت قبض تلفن ثابت، خدمات تلفن ثابت، خلاصه کارکرد-ریز مکالمات، تست سرعت اینترنت، مشاهده وضعیت سرویس اینترنت و خرید سرویس اینترنت پرسرعت امکانپذیر است. شماره ۲۰۰۰ نیز برای پرداخت قبض تلفن ثابت و شماره ۲۰۱۱۷ برای اعلام خرابی تلفن ثابت مورد استفاده قرار میگیرد.
سامانه مخابرات من نیز مختص پرداخت قبض (میان دوره و پایاندوره و قبض تجمیعی)، مشاهده ریزهزینههای قبض، دریافت گروهی ریزهزینههای قبض، مدیریت درخواست تلفن ثابت (درخواست تلفن ثابت از طریق پورتال و پیگیری تا حصول نتیجه)، خدمات تلفن ثابت (سرویسهای ویژه شامل: انتظار مکالمه، مکالمه کنفرانسی، شمارهگیری سریع، قطع و وصل تلفن، درخواست تغییر آدرس مکاتبات، باز و بسته کردن صفر دوم، درخواست کشف مزاحم، اعلام و عدم اعلام به ۱۱۸)، سرویسهای ارزش افزوده، تاریخچه پرداخت قبض، درخواست ریزمکالمات، خلاصه کارکرد و مدیریت درخواستهای اینترنت میشود.
کد مطلب: 61656
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/61656/خدمات-غیرحضوری-مخابرات-روزهای-کرونا-استفاده-کنید