ایتنا – صنایع بازیهای کامپیوتری از جمله معدود صنایعی بودهاند که در طول دوران کرونا به صورت بسیار درخشانی عمل کرده و پیشرفتی باورنکردنی را تجربه کردهاند و آمار نیز این امر را تائید میکنند.
اطلاعات دوران کرونا نشان میدهد:
گیمرها در سال 2020 بیش از یک دهه قبل برای بازی خرج کردهاند
سايت خبری ايتنا , 4 مرداد 1399 ساعت 21:07
ایتنا – صنایع بازیهای کامپیوتری از جمله معدود صنایعی بودهاند که در طول دوران کرونا به صورت بسیار درخشانی عمل کرده و پیشرفتی باورنکردنی را تجربه کردهاند و آمار نیز این امر را تائید میکنند.
صنایع بازیهای کامپیوتری از جمله معدود صنایعی بودهاند که در طول دوران کرونا به صورت بسیار درخشانی عمل کرده و پیشرفتی باورنکردنی را تجربه کردهاند و آمار نیز این امر را تائید میکنند.
به گزارش ایتنا و به نقل از Engadget، در حقیقت آمار و ارقام منتشر شده نشان میدهد که میزان خرج انجام شده برای صنایع بازیهای کامپیوتری توسط مشتریان در ماه ژوئن سال 220 برابر با 1 میلیارد و 200 میلیون دلار بوده است.
این آمار از سال 2009 تا به امروز کاملا بی نظیر بوده است و نسبت به سال گذشته با رشد چشمگیر 26 درصدی روبرو بوده سات که همگی خبر از سالی خوب برای این صنایع دارند.
نکته مهم درباره این آمار این است که بازیهای کامپیوتری معمولا یکی از انگیزههای اصلی باقی ماندن در خانه است و با توجه به ماهیت دوران قرنطینه، این قابلیت بیش از پیش مورد استقبال قرار گرفته است.
کد مطلب: 61677
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/61677/گیمرها-سال-2020-بیش-یک-دهه-قبل-بازی-خرج-کرده-اند