ایتنا - نرمافزار ویدئو کنفرانس زوم که توسط میلیونها نفر برای برقراری ارتباطات آنلاین مورد استفاده قرار میگیرد، بعد از چند ساعت نقص فنی دوباره در دسترس قرار گرفت.
نقص فنی زوم برطرف شد
4 شهريور 1399 ساعت 11:18
ایتنا - نرمافزار ویدئو کنفرانس زوم که توسط میلیونها نفر برای برقراری ارتباطات آنلاین مورد استفاده قرار میگیرد، بعد از چند ساعت نقص فنی دوباره در دسترس قرار گرفت.
نقص فنی نرمافزار زوم در شرایطی که بسیاری از صاحبان مشاغل، معلمان و دانش آموزان از آن برای کار و تحصیل استفاده میکنند با انتقادهای تند کاربران مواجه شد.
به گزارش ایتنا از فارس، بررسیها نشان میدهد بخش اعظم این اختلال در شرق آمریکا، اروپای غربی، هند و مالزی، ترکیه و اندونزی و استرالیا و آفریقای جنوبی رخ داده است. بخشهایی از آمریکای جنوبی مانند آرژانتین و برزیل نیز از این اختلال متاثر شده است.
با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید در آمریکا و خانه نشینی بسیاری از دانش آموزان به علت شیوع ویروس کرونا، استفاده از زوم در این کشور ناگهان افزایش یافت. به نظر میرسد این افزایش ناگهانی استفاده از زوم در مختل شدن آن تاثیرگذار بوده باشد. نقص فنی زوم روز گذشته تا پاسی از شب ادامه یافت.
شرکت زوم خود از دریافت گزارشهایی در این زمینه خبر داده و موضوع را تایید کرده است. زوم مدعی شده که مشکل فنی عامل موضوع را شناسایی کرده، اما از ارائه توضیحات بیشتر در این زمینه خودداری کرده است. بخش عمده مشکل در زمان تلاش برای لاگین در وبسایت zoom.us رخ داده است.
گفتنی است به دنبال شیوع ویروس کرونا تعداد کاربران زوم از ۱۰ میلیون نفر در روز در دسامبر گذشته به بیش از ۳۰۰ میلیون نفر در روز در حال حاضر رسیده است.
کد مطلب: 62108
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/62108/نقص-فنی-زوم-برطرف