ایتنا - نقص فنی آیکلود باعث شد تا کاربران آن در سراسر جهان نتوانند دادههای خود بر روی محصولات مختلف شرکت اپل را همگام سازی کنند.
از دسترس خارج شدن خدمات آیکلود شرکت اپل باعث شد تا بسیاری از کاربران از دسترسی به دادهها و به خصوص عکسها و نسخههای پشتیبان اطلاعات خود محروم شوند.
این مساله موجب خشم کاربران اپل شد و آنها با حضور در شبکههای اجتماعی مختلف نسبت به این موضوع اعتراض کردند. از جمله سرویسهای اپل که به همین علت دچار مشکل شد، میتوان به تقویم، بخش پشتیبان گیری، بخش جستجو یا فاید مای، عکسها و غیره اشاره کرد.
اپل با صدور اطلاعیهای این مشکل را محدود به برخی کاربران اپل دانست. بر اساس اعلام این شرکت مشکل یادشده از ساعت ۹ صبح دیروز به وقت محلی شرق آمریکا آغاز شد و در نهایت در ساعت یک بعد از ظهر به پایان رسید.
این شرکت در مورد علت وقوع این مشکل توضیحی ارائه نکرده است. در عین حال سایر خدمات اپل مانند موسیقی، فیس تایم و سیری با نقص خاصی مواجه نشدهاند. خدمات آیکلود چند هفته قبل هم با نقص فنی مواجه شده بودند.