امکان محدودسازی نمایش ویدئوهای تبلیغ شرطبندی در یوتیوب
ایتنا- گوگل در آیندهای نزدیک به کاربران یوتیوب این امکان را میدهد که مشاهده تبلیغاتی با محتوای مصرف نوشیدنیهای الکلی و شرط بندی را تا حد ممکن کاهش بدهند.
گوگل در آیندهای نزدیک به کاربران یوتیوب این امکان را میدهد که مشاهده تبلیغاتی با محتوای مصرف نوشیدنیهای الکلی و شرط بندی را تا حد ممکن کاهش بدهند.
به گزارش ایتنا و به نقل از engadget، گوگل به تازگی تنظیمات جدیدی را برای تبلیغات عرضه کرده است که به کاربران اجازه می دهد تا تبلیغات مرتبط با مصرف نوشیدنیهای الکلی یا شرط بندی را کمتر از گذشته مشاهده کنند.
این قابلیت در ابتدا برای کاربران آمریکایی یوتیوب عرضه میشود اما در نهایت تمامی کسانی که به نوعی در معرض تبلیغات گوگل هستند، می توانند از این تنظیمات استفاده کنند.
این غول فناوری اعلام کرده است که در ابتدای سال 2021 میلادی قابلیت یاد شده را برای تمامی کاربران در سراسر جهان عرضه می کند.
گوگل در ادامه خاطر نشان کرده است که که سیاست هایی را در پیش گرفته است که این دسته از تبلیغات بر اساس قوانین محلی چه زمان و در چه مکانی امکان نمایش داده شدن دارند. اما این تنظیمات جدید به آن دسته از افرادی که تمایلی برای مشاهده این تبلیغات ندارند، کنترل بیشتری ارائه کرده است.
علاوه بر این لازم به ذکر است که اعمال تنظیمات یاد شده از سوی کاربران تمامی تبلیغات مرتبط با مصرف نوشیدنیهای الکلی و شرط بندی و قمار را از بین نخواهد برد ولی در نهایت به نمایش تبلیغات کمتری از کمپانی هایی میشود که این محصولات را تبلیغ می کنند.