ایتنا- دیدگاه فیس بوک در زمینه ورود به بازار مصرف کنندگان به جای کسب و کارها موجب شده است که احتمال پیشی گرفتن پلتفرم اتاقهای پیام رسان از سایر رقبا در سال 2021 بیشتر باشد.
احتمال تبدیل شدن مسنجر فیسبوک به بزرگترین رقیب زوم در سال 2021
سايت خبری ايتنا , 2 دی 1399 ساعت 1:14
ایتنا- دیدگاه فیس بوک در زمینه ورود به بازار مصرف کنندگان به جای کسب و کارها موجب شده است که احتمال پیشی گرفتن پلتفرم اتاقهای پیام رسان از سایر رقبا در سال 2021 بیشتر باشد.
دیدگاه فیسبوک در زمینه ورود به بازار مصرف کنندگان به جای کسب و کارها موجب شده است که احتمال پیشی گرفتن پلتفرم اتاقهای پیام رسان از سایر رقبا در سال 2021 بیشتر باشد.
به گزارش ایتنا و به نقل از techradar، در طی 9 ماه گذشته تعداد کاربران فعال نرمافزارهای تماس ویدیویی زوم و مایکروسافت تیمز در طی قرنطینه حاصل از شیوع ویروس کرونا افزایش چشم گیری پیدا کرد و حتی نرمافزار زوم در جایگاه چهارمین واژه با بیشترین تعداد جستجو در گوگل در سال 2020 قرار گرفت.
با این حال وقتی فیسبوک از سرویس رقابتی خود به نام اتاقهای پیام رسان (Messenger Rooms) رونمایی کرد، ورق برگشت. این پلتفرم کنفرانس ویدیویی کاملا رایگان است، 50 نفر به صورت همزمانمی توانند در آن شرکت کنند و تنها پیش نیاز آن این است که میزبا این اتاقها حساب کاربری فیسبوک فعال داشته باشد.
آنچه موجب برتری این پلتفرم شد این بود که ریشه آن برخلاف بسیاری از رقبای مطرح، به بازار تجاری نمیرسد. اتاقهای پیام رسان از زمان عرضه اش در ماه آوریل به عنوان سرویسی در نظر گرفته شده است که در اولین گام سعی دارد که به مصرف کنندگان نهایی خدمت رسانی کند.
کد مطلب: 63423
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/63423/احتمال-تبدیل-شدن-مسنجر-فیس-بوک-بزرگ-ترین-رقیب-زوم-سال-2021