کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اختلال در تنظیم سرویس ابری دردسر تازه کاربران اپل

8 دی 1399 ساعت 8:58

ایتنا - طبق گزارشی جدید کاربرانی که دستگاه‌های اپل از جمله اپل واچ و هوم پاد را خریده‌اند برای فعال‌سازی آنها با چالش روبرو شدند.



کاربرانی که به تازگی دستگاه‌های اپل از جمله ساعت هوشمند و هوم پاد این شرکت را خریده‌اند برای فعال‌سازی دستگاه و ورود به آی‌کلود با چالش روبرو بودند.

به گزارش ایتنا از مهر، به نظر می‌رسد این چالش در بخش سرور ایجاد شده زیرا آی‌کلود به دلیل تعطیلات کریسمس با ترافیک بالایی روبرو شده است.

براساس گزارش‌ها کاربران هنگام فعال‌سازی دستگاه جدیدشان با پیام «تایید نشد» روبرو می‌شدند. یکی از کاربران نیز ادعا می‌کرد اپل واچ SE او قادر به تکمیل مرحله‌های بعد از ورود به آی‌کلود نبوده است. در همین راستا حساب کاربری پشتیبانی اپل در توییتر  اعلام کرد از این موضوع آگاه است. 

در این توییت آمده است: ما با ظرفیتی بالا در این ساعت روبرو هستیم که توانایی ما برای تنظیم آی‌کلود را تحت تاثیر قرار داده است. لطفا چند ساعت بعد آزمایش کنید. 

البته نشریه ورج در خبری اعلام کرد این مشکل اکنون حل شده است. با این وجود شرکت اطلاعاتی درباره دلیل دقیق این مشکل و تعداد کاربرانی که با آن روبرو شده‌اند، هیچ اظهار نظری نکرده است.


کد مطلب: 63568

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/63568/اختلال-تنظیم-سرویس-ابری-دردسر-تازه-کاربران-اپل

ايتنا
  https://www.itna.ir