ایتنا - توییتر با خرید استارتاپ Revue قصد دارد ارتباط نویسندگان با مشترکانشان را راحتتر کرده و همچنین به خوانندگان کمک کند نویسندگان جدید و محتوایشان را بهتر کشف کنند.
شرکت توییتر استارتاپ خبرنامه Revue را خریداری کرده تا به نویسندگان و تولیدکنندگان محتوا که برای تبلیغ مطالباتشان به این شبکه اجتماعی متوسل میشوند کمک کند دامنه مخاطبانشان را افزایش دهند.
به گزارش ایتنا از ایسنا، استارتاپ Revue سرویس رایگان و پولی ارائه میکند که به همه امکان انتشار خبرنامههای سرمقالهای را فراهم میکند. خرید این استارتاپ به توییتر اجازه میدهد کار کمک به افراد برای مطلع ماندن درباره علاقمندیهایشان را تسریع کند و همزمان به انواع نویسندگان اجازه میدهد راهی برای دسترسی بهتر به مخاطبانشان پیدا کنند. نویسندگان Revue میتوانند سریعا و به راحتی خبرنامه هایی تهیه کنند و این سرویس حتی به آنها اجازه میدهد در یک نسخه لینک، ویدئو، توییت و رسانههای دیگر را جای دهند.
توییتر با خرید استارتاپ Revue قصد دارد ارتباط نویسندگان با مشترکانشان را راحتتر کرده و همچنین به خوانندگان کمک کند نویسندگان جدید و محتوایشان را بهتر کشف کنند.
این شرکت در حال حاضر سرگرم برنامه ریزی راههای متعدد برای دستیابی به چنین هدفی است و درصدد است به کاربران اجازه دهد متقاضی دریافت خبرنامه از فالوی مورد علاقه شان شوند و تنظیمات جدیدی هم برای نویسندگان اضافه میکند تا میزبان مکالمات با مشترکانشان شوند.
توییتر همچنین از طریق خبرنامه های پولی مدل تشویقی بادوامی را ایجاد میکند. با اضافه شدن Revue به پلتفرم توییتر، نویسندگان قادر خواهند بود مشترکان پولی خود را افزایش دهند و همزمان برای تولید محتوا و ایجاد مکالمات جدید در توییتر تشویق می شوند. سرمایه گذاری روی مخاطب بخشی است که توییتر قصد دارد با خرید Revue توسعه بیشتری دهد.
بر اساس گزارش تک رادار، توییتر قابلیتهای پرو Revue را برای همه اکانتها رایگان کرده و هزینه خبرنامه پولی را به پنج درصد کاهش میدهد. این شرکت به سرمایه گذاری در Revue به عنوان یک سرویس منحصر ادامه می دهد و تیم این استارتاپ به بهبود نحوه ایجاد خبرنامه توسط نویسندگان، رشد مخاطب و جذب مشترکان پولی متمرکز خواهند شد.