ایتنا- مایکروسافت با ارائه پلتفرمی جدید برای کارمندان دور کار در تلاش است تا با حفظ تعادل میان زندگی و کار آنها، بهره وری محیطهای کاری را افزایش دهد.
ابزار جدید مایکروسافت برای افزایش تطابق افراد با دورکاری
سايت خبری ايتنا , 28 بهمن 1399 ساعت 11:05
ایتنا- مایکروسافت با ارائه پلتفرمی جدید برای کارمندان دور کار در تلاش است تا با حفظ تعادل میان زندگی و کار آنها، بهره وری محیطهای کاری را افزایش دهد.
مایکروسافت با ارائه پلتفرمی جدید برای کارمندان دور کار در تلاش است تا با حفظ تعادل میان زندگی و کار آنها، بهره وری محیطهای کاری را افزایش دهد.
به گزارش ایتنا و به نقل از engadget، یکی از معدود مزیتهای دوران شیوع ویروس کرونا آشنایی شرکتها با امکان دورکاری کارمندان در عین حفظ بهره وری و پایین آمدن هزینهها بود. مایکروسافت با دانش به این نکته در تلاش است تا کارکردن از خانه را با معرفی نرم افزارها و قابلیتهای جدید برای کارمندان آسانتر کند.
این کمپانی به تازگی از پلتفرمی به نام ویوا (Viva) رونمایی کرده است که به کارمندانی که از خانه کار میکنند کمک میکند تا نحو موثر تری با محیط کاری ارتباط برقرار کرده و در این محیط رشد کنند. البته جای تعجب نیست که این پلتفرم جدید در همکاری عمیق با مایکروسافت 365 و تیمز کار میکند.
کارمندان با استفاده از قابلیت Viva Connections در پلتفرم تازه تاسیس ویوا میتوانند از طریق نرم افزار تیمز ارتباطات داخلی کار گروه و اجتماع کوچک خود را حفظ کنند. علاوه بر این آنها میتوانند با استفاده از ویژگی جدیدی به نام Viva Insights تصویری کلی از حال و احوال کمپانی و همکاران خود داشته باشند تا بتوانند با روحیه بهتری به محیط کار بازگردند.
کد مطلب: 64065
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/64065/ابزار-جدید-مایکروسافت-افزایش-تطابق-افراد-دورکاری