ایتنا - یوتیوب با هدف رقابت بهتر با تیک تاک، سرویس پخش ویدیوی کوتاه در پلتفرم خود در آمریکا راه اندازی میکند.
سرویس ویدئوی کوتاه یوتیوب برای رقابت با تیکتاک
29 اسفند 1399 ساعت 21:14
ایتنا - یوتیوب با هدف رقابت بهتر با تیک تاک، سرویس پخش ویدیوی کوتاه در پلتفرم خود در آمریکا راه اندازی میکند.
یوتیوب با هدف رقابت بهتر با تیک تاک، سرویس پخش ویدیوی کوتاه در پلتفرم خود در آمریکا راه اندازی میکند.
به گزارش ایتنا از ایسنا، این سرویس که Shorts نام دارد، به کاربران اجازه میدهد ویدیوهای کوتاه با استفاده از تلفن همراه خود ضبط کرده و افکتهای ویژه و صدا به آن اضافه کنند.
یوتیوب در یک پست وبلاگ اعلام کرد ظرف چند هفته آینده نسخه بتای سرویس Shorts در آمریکا توسعه پیدا خواهد کرد و قابلیتهای جدیدتر مانند امکان افزودن متن در نقطه مورد نظر فیلم به این سرویس اضافه خواهد شد.
بر اساس گزارش رویترز، یوتیوب که زیرمجموعه شرکت آلفابت است، این قابلیت را سپتامبر سال گذشته در هند پس از ممنوع شدن تیک تاک در این کشور عرضه کرد. سرویس Shorts در حال حاضر روزانه بیش از ۶.۵ میلیارد بازدید در سراسر جهان دارد.
کد مطلب: 64485
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/64485/سرویس-ویدئوی-کوتاه-یوتیوب-رقابت-تیک-تاک