ایتنا- اینفلوئنسرهای اینستاگرام هم اکنون میتوانند آمار تعامل کاربران با ویدیوهای زنده و ریلز خود را نیز به صورت دقیق در این شبکه اجتماعی مشاهده کنند.
قابلیت نمایش آمار ریلز و ویدیوهای لایو به تولیدکنندگان محتوای اینستاگرام
سايت خبری ايتنا , 10 خرداد 1400 ساعت 23:21
ایتنا- اینفلوئنسرهای اینستاگرام هم اکنون میتوانند آمار تعامل کاربران با ویدیوهای زنده و ریلز خود را نیز به صورت دقیق در این شبکه اجتماعی مشاهده کنند.
اینفلوئنسرهای اینستاگرام هم اکنون میتوانند آمار تعامل کاربران با ویدیوهای زنده و ریلز خود را نیز به صورت دقیق در این شبکه اجتماعی مشاهده کنند.
به گزارش ایتنا و به نقل از engadget، کاربران اینستاگرام که از حسابهای کاربری تجاری یا تولیدکننده محتوا استفاده میکنند میتوانند به آمار پستهای خود دسترسی داشته باشند. این شبکه اجتماعی هم اکنون با عرضه آمار جدید مرتبط با ویدیوهای زنده و ریلز به این تولید کنندگان اطلاعات جدیدی را در رابطه با نحوه عملکرد در این بخشها ارائه میکند.
قابلیت ویدیوهای زنده از مدتها پیش برای این پلتفرم عرضه شده است اما بخش ریلز قابلیتی نسبتا جدید است. اینستاگرام این ویژگی را بعد از ماهها تست در سال گذشته میلادی برای کاربران عرضه کرد و انها توانستند با استفاده از این قابلیت، تجربهای مشابه با تیک تاک را درون اینستاگرام نیز داشته باشند.
کد مطلب: 65081
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/65081/قابلیت-نمایش-آمار-ریلز-ویدیوهای-لایو-تولیدکنندگان-محتوای-اینستاگرام