۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۵۵

تبلیغات آزمایشی در فلیت‌های توییتر

ایتنا - توییتر آزمایش تبلیغات در بخش پست‌های موقتی معروف به فلیت را آغاز می‌کند.
تبلیغات آزمایشی در فلیت‌های توییتر


این شرکت شبکه اجتماعی پیش از این دو برابر کردن درآمد سالانه تا سال ۲۰۲۳ در مقایسه با سطح سال ۲۰۲۰ را هدف گذاری کرد و قصد دارد با فروش تبلیغات در بخشهای بیشتر سایت و اپلیکیشن موبایلی خود به این هدف دست پیدا کند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، تبلیغات فلیت نخستین تبلیغات در توییتر خواهد بود که به صورت تمام صفحه در تلفنها به نمایش درخواهد آمد. تبلیغات کنندگان معمولا تبلیغات تمام صفحه را دوست دارند زیرا توجه کاربر را جلب می کند.

قابلیت فلیت در راستای تلاش توییتر برای رسیدن به رقیبان شبکه اجتماعی بزرگتر مانند فیس‌بوک و توییتر راه اندازی شد. این شرکت‌ها امکان ارسال پست‌های موقتی که پس از ۲۴ ساعت ناپدید می شوند را در قابلیت استوری عرضه کردند.

بر اساس گزارش رویترز، برندهایی که تبلیغات فلیت را می سازند می‌توانند از قابلیتی استفاده کنند که کاربر را  به وب سایت شرکت یا مقصد وب دیگری هدایت می کند.
کد مطلب: 65118
نام شما
آدرس ايميل شما

بنظر شما مهم‌ترین وظیفه دولت جدید در حوزه IT چیست؟
حمایت از بخش خصوصی حوزه فاوا
افزایش سرعت اینترنت
کاهش تعرفه اینترنت
رفع فیلترینگ