ایتنا- کمپانی فیسبوک در همکاری را کمپانی ری-بن از سری عینکهای آفتابی هوشمند خود با قابلیتهای واقعیت افزوده برای رقابت با عینکهای اسنپ چت رونمایی کرد.
رقابت شدید ریبن و اسنپچت بر سر فروش عینکهای هوشمند
سايت خبری ايتنا , 19 مهر 1400 ساعت 1:30
ایتنا- کمپانی فیسبوک در همکاری را کمپانی ری-بن از سری عینکهای آفتابی هوشمند خود با قابلیتهای واقعیت افزوده برای رقابت با عینکهای اسنپ چت رونمایی کرد.
کمپانی فیسبوک در همکاری را کمپانی ری.بن از سری عینکهای آفتابی هوشمند خود با قابلیتهای واقعیت افزوده برای رقابت با عینکهای اسنپ چت رونمایی کرد.
به گزارش ایتنا و به نقل از engadget، فیسبوک اخیرا از جدیدترین عینک هوشمند خود که ری.بن استوریز نام دارد رونمایی کرد. قابلیتهای این عینک نظیر دوربین، میکروفون و بلندگوهای درونی آن موجب شده است که بسیاری از متخصصان آن را به عینکهای اسنپ چت که تحت عنوان Spectacles به بازار عرضه شده اند، شبیه بدانند. حتی نام این محصول نیز تا حد زیادی یادآور اسنپ است.
با این حال عینکهای ری.بن استوریز برای فیسبوک از اهمیت زیادی برخوردار است اما فروش این محصول با قیمت 300 دلاری و وجود نام کمپانی فیسبوک روی جعبه اش اندکی سخت به نظر میرسد. البته فیسبوک امیدوار است که مانند اسنپ چت با این عینک بتواند آینده واقعیت افزوده را تعریف کند و عینکهای برخوردار از دوربین نیز به این کمپانی در رسیدن به این هدف کمک خواهند کرد.
در عین حال با بررسی عمیقتر این دو محصول متوجه میشویم که هر دو کمپانی رویکرد متفاوتی را در پیش گرفته اند. در حالی که ری.بن استوریز به عینکهای آفتابی عادی شباهت زیادی دارند اما Spectacles اصلا در ظاهر این طور به نظر نمی رسد. اسنپ چت همچنین نسبت به فیسبوک در گنجاندن افکتهای واقعیت افزوده خود در داخل این عینک جدیتر بوده
است.
کد مطلب: 66325
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/66325/رقابت-شدید-ری-بن-اسنپ-چت-سر-فروش-عینک-های-هوشمند