ایتنا - به نظر میرسد که سونی، با این ترکیب محصول، جلب توجه نسل نوپای بلاگرهای ویدئویی (یا ولاگرها) را هدف قرار داده است.
در ادامه تلاشهای سونی برای بقا در بازار اسمارتفون،
سونی اکسپریا PRO-I با دوربین 1 اینچی به بازار عرضه شد
سايت خبری ايتنا , 12 آبان 1400 ساعت 1:00
ایتنا - به نظر میرسد که سونی، با این ترکیب محصول، جلب توجه نسل نوپای بلاگرهای ویدئویی (یا ولاگرها) را هدف قرار داده است.
سونی هنوز گوشی هوشمند میسازد، و، برخلاف HTC که اکنون بر روی دستگاههای ارزانقیمت یا میانرده برای بازارهای نسبتا کوچکتر متمرکز شده، به سایر بازارها هم چشم دارد. علاوه بر رده پیشرفته Xperia 1، که اکنون در سری سوم خود است، سونی Xperia PRO نسبتا نامعمول و گرانقیمت را نیز عرضه کرده است که بازار هدف آن عکاسان و فیلمبردارهای حرفهای است.
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلشگیر، اکنون پس از یک حدود سال از رونمایی از Xperia PRO در نمایشگاه MWC 2020، سونی تصمیم به عرضه رسمی آن گرفته است. با اینکه این گوشی به خودی خود یک گوشی فوقپیشرفته به شمار میرود، ولی سونی آن را به شکلی بازاریابی کرده است که انگار قرار است بخشی از مجموعهای بزرگتر باشد، به ویژه از این جهت که امکان استفاده از آن به عنوان مانیتوری برای یک دوربین حجیمتر و حرفهای وجود دارد. وقتی در نظر داشته باشید که قیمت آن حدود 2500 دلار است چنین ایدهای بیشتر شبیه یک جوک به نظر میرسد!
کد مطلب: 66625
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/66625/سونی-اکسپریا-pro-i-دوربین-1-اینچی-بازار-عرضه