ایتنا- سیاستهای قوی و تنوع گسترده محتوایی در نظر گرفته شده برای سرویس استریم آنلاین دیزنی پلاس موجب موفقیت بزرگ این سرویس در کمتر از دو سال شده است.
دیزنی پلاس ظرف دوسال به یک سرویس استریم قوی تبدیل میشود
سايت خبری ايتنا , 30 آبان 1400 ساعت 3:00
ایتنا- سیاستهای قوی و تنوع گسترده محتوایی در نظر گرفته شده برای سرویس استریم آنلاین دیزنی پلاس موجب موفقیت بزرگ این سرویس در کمتر از دو سال شده است.
سیاستهای قوی و تنوع گسترده محتوایی در نظر گرفته شده برای سرویس استریم آنلاین دیزنی پلاس موجب موفقیت بزرگ این سرویس در کمتر از دو سال شده است.
به گزارش ایتنا و به نقل از engadget، سرویسهای اسریم فیلم و سریال این روزها در جهان محبوبیت زیادی پیدا کرده اند و برخی اوقات به دلیل تنوع خدمات انتخاب سرویس مورد نظر کاربران برای آنها بسیار دشوار میشود. در این میان سرویس اسریم دیزنی پلاس از زمان عرضه اش در دو سال پیش تا به امروز محبوبیت زیادی به دست آورده است و دلیل اصلی این محبوبیت نیز عرضه محتوایی بوده است که پیش از این در هیچ سرویس استریم انلاینی وجود نداشت.
دیزنی همیشه در طی تاریخ موجودیت خود در زمینه توزیع محتوا از سایر رقبا جلوتر بوده است. این کمپانی در سال 1983 با راه اندازی کانال دیزنی که در واقع شبکهای برای نمابش محتواهای این کمپانی و سایر محتواهای خانوادگی بود نحولی عظیم در صنعت نمایش فیلم ایجاد کرد. این اقدامات انقلابی تا عصر دی وی دی و بلوری نیز ادامه داشت تا بالاخره به سرویسهای انتشار محتوای آنلاین نظیر دیزنی پلاس رسید.
کد مطلب: 66779
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/66779/دیزنی-پلاس-ظرف-دوسال-یک-سرویس-استریم-قوی-تبدیل-می-شود