ایتنا - درآمد تبلیغاتی اپلیکیشن ویدیوی کوتاه تیک تاک در سال ۲۰۲۲ احتمالا سه برابر شده و به بیش از ۱۱ میلیارد دلار میرسد و از مجموع درآمد توییتر و اسنپ بالاتر میرود.
در زمینه درآمدهای تبلیغاتی
تیکتاک از اسنپچت و توییتر پیشی گرفت!
23 فروردين 1401 ساعت 10:52
ایتنا - درآمد تبلیغاتی اپلیکیشن ویدیوی کوتاه تیک تاک در سال ۲۰۲۲ احتمالا سه برابر شده و به بیش از ۱۱ میلیارد دلار میرسد و از مجموع درآمد توییتر و اسنپ بالاتر میرود.
تیک تاک که متعلق به شرکت چینی بایت دنس است، یکی از محبوبترین اپلیکیشنهای رسانه اجتماعی است که بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد.
به گزارش ایتنا از ایسنا، دبرا اهو ویلیامسون، تحلیلگر شرکت تحقیقاتی اینسایدر اینتلیجنس گفت: شمار کاربران تیک تاک در چند سال اخیر رشد انفجاری داشته و میزان زمانی که کاربران در این اپلیکیشن سپری میکنند، فوق العاده زیاد است.
انتظار میرود توییتر ۵.۵۸ میلیارد دلار و اسنپ چت ۴.۸۶ میلیارد دلار درآمد تبلیغاتی در سال ۲۰۲۲ داشته باشند که مجموع درآمد این دو شرکت همچنان کمتر از ۱۱ میلیارد دلاری خواهد بود که برای تیک تاک پیشبینی می شود.
بر اساس گزارش رویترز، با وجود نگرانیهای رگولاتوری نسبت به انتقال دیتای کاربران از آمریکا به چین، حدود شش میلیارد دلار یا بیش از نیمی از این درآمد تبلیغاتی امسال تیک تاک از آمریکا خواهد بود.
کد مطلب: 68187
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/68187/تیک-تاک-اسنپ-چت-توییتر-پیشی-گرفت