ایتنا - کاربران اینستاگرام در آمریکا که حسابهای عمومی دارند، میتوانند از این پس در پستهایی که ارسال میکنند، محصولات را برچسب گذاری (تگ) کنند.
قابلیت جدید اینستاگرام برای کمک به کسبوکارها
30 فروردين 1401 ساعت 19:32
ایتنا - کاربران اینستاگرام در آمریکا که حسابهای عمومی دارند، میتوانند از این پس در پستهایی که ارسال میکنند، محصولات را برچسب گذاری (تگ) کنند.
این گزینه تاکنون به بعضی برندها و بعضی تولیدکنندگان محتوا محدود بود. با این قابلیت اینفلوئنسرها می توانند به مخاطبان خود کمک کنند محصولاتی که در پستهایشان نشان می دهند را خریداری کنند.
به گزارش ایتنا از ایسنا، اینستاگرام پیش از این اعلام کرده بود هدف از این قابلیت، کمک به افراد برای حمایت از کسب و کارهای کوچک محبوبشان است. اگر کاربران محصولات را در پستهای خود تگ کنند، فعلا سهمی از فروش آن نخواهند برد، با این حال اینستاگرام شعبههای فروشگاهها را آزمایش کرده است و شرکت مِتا می خواهد اقدامات بیشتری برای کمک به درآمدزایی تولیدکنندگان محتوای کوچک از طریق اپلیکیشنهای این شرکت انجام دهد.
بر اساس گزارش وب سایت انگجت، تگ کردن محصولات در پستها کار پیچیدهای نیست و درست مثل تگ کردن کاربران دیگر است. تگ کردن محصولات به پست در فید محدود نخواهد بود و اینستاگرام روی قابلیت مشابهی برای استوری کار می کند.
اینستاگرام اخیرا شماری آپدیت اضافه کرده است. این اپلیکیشن ماه گذشته چند قابلیت جدید برای پیام رسانی شامل اشتراک گذاری آهنگ، پیامهای بیصدا و نظرسنجی برای چتهای گروهی را اضافه کرد.
کد مطلب: 68273
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/68273/قابلیت-جدید-اینستاگرام-کمک-کسب-وکارها