ایتنا - بنیان اصلی این تغییرات تلاش اینستاگرام برای حفظ مخاطبان جوانش است، چرا که آنها به طرز فزایندهای تیکتاک و اسنپچت را به عنوان مقصدهای اجتماعی آنلاین مرجح خود انتخاب میکنند.
آیا اولویت اینستاگرام تولید محتوای ویدئویی میشود؟
سايت خبری ايتنا , 9 مرداد 1401 ساعت 10:22
ایتنا - بنیان اصلی این تغییرات تلاش اینستاگرام برای حفظ مخاطبان جوانش است، چرا که آنها به طرز فزایندهای تیکتاک و اسنپچت را به عنوان مقصدهای اجتماعی آنلاین مرجح خود انتخاب میکنند.
آدام موسری، رییس اینستاگرام، در ویدئویی که در توئیتر و اینستاگرام پست نموده این موضوع را روشن کرده است که «ویدئوها آینده اینستاگرام هستند.» ولی اکنون این پلتفرم شبکه اجتماعی، برای اینکه برخی اطلاعات پسزمینهای ارائه کرده باشد، برخی تغییرات ریلمحور را اعلام کرده است که به مذاق برخی از اعضای تبار کارداشین که میلیونها فالوئر دارند خوش نیامده است.
به گزارش ایتنا به نقل از اسلشگیر، مورسی گفت که «باید صادق باشم. من بر این باورم که اینستاگرام به تدریج هرچه بیشتری ویدئویی خواهد شد.»
وی افزوده است که اگر شما به فید اصلی این اپ نگاه کنید، محتوایی که توسط افراد به اشتراک گذاشته میشود و الگوی مصرفی آنها به طرز فزایندهای از تصاویر استاتیک به سمت ویدئوها در حال شیفت پیدا کردن است.
با این حال نکته اصلی در اینجا این است که اینستاگرام به عکسها وفادار خواهد ماند، با وجود اینکه انقلاب در رسانههای اجتماعی آن را به سمت آیندهای ویدئومحور سوق میدهد.
موسری خاطرنشان کرد: «میخواهم این موضوع را شفاف کنم که ما قصد داریم تا به پشتیبانی از عکسها ادامه دهیم. این بخشی از میرات ماست.»
کد مطلب: 69269
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/69269/آیا-اولویت-اینستاگرام-تولید-محتوای-ویدئویی-می-شود