ایتنا - به گفته یک منبع آگاه پس از آنکه ایلان ماسک توئیتر را خرید، بیش از ۵۰۰ شرکت آگهی دهنده پلتفرم همکاری با آن را متوقف کردهاند.
ریزش آگهیها و کاهش درآمدهای توییتر
28 دی 1401 ساعت 14:29
ایتنا - به گفته یک منبع آگاه پس از آنکه ایلان ماسک توئیتر را خرید، بیش از ۵۰۰ شرکت آگهی دهنده پلتفرم همکاری با آن را متوقف کردهاند.
درآمد روزانه این شبکه اجتماعی در ۱۷ ژانویه ۲۰۲۳ میلادی ۴۰ درصد کمتر از درآمد آن در همین تاریخ از سال گذشته بوده است. کاهش درآمد شرکت نیز نخست در نشریه «پلتفرمر» گزارش شده بود.
البته توئیتر هنوز به در خواست برای اظهار نظر پاسخی نداده است.
به گزارش ایتنا از مهر، ایلان ماسک در اکتبر ۲۰۲۲ میلادی توئیتر را به قیمت ۴۴ میلیارد دلار خرید. پس از آن در واکنش به اخراج هزاران کارمند و ارائه گزینه احراز هویت تیک آبی در ازای دریافت وجه که منجر به جعل هویت حساب کاربری شرکت ها در توئیتر شد، بسیاری از آگهی دهندگان از پلتفرم فرار کردند.
این شبکه اجتماعی اخیرا ممنوعیت انتشار تبلیغات سیاسی که در سال ۲۰۱۹ وضع شده بود را لغو و اعلام کرد سیاست انتشار آگهی برای تبلیغات مبتنی بر دلیل در آمریکا را تسهیل و در حقیقت سیاست تبلیغاتی خود را با تلویزیون و دیگر رسانه ها همخوان خواهد کرد.
کد مطلب: 71479
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/71479/ریزش-آگهی-ها-کاهش-درآمدهای-توییتر