۰
plusresetminus
يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۵

روش جدید درآمدزایی یوتیوب؛ تبلیغ سی ثانیه‌ای اجباری!

ایتنا - یوتیوب برای جذب خریداران تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات ۳۰ ثانیه‌ای غیرقابل رد شدن برای برای تلویزیون‌های متصل به اینترنت معرفی کرد.
روش جدید درآمدزایی یوتیوب؛ تبلیغ سی ثانیه‌ای اجباری!

تبلیغات غیرقابل رد شدن به بخش "یوتیوب سلکت" در تلویزیون‌های متصل افزوده می‌شود و بینندگان، به جای دو تبلیغ ۱۵ ثانیه‌ای، یک تبلیغ ۳۰ ثانیه‌ای مشاهده خواهند کرد که قابل رد شدن نیست.

به گزارش ایتنا از ایسنا، یوتیوب یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های پخش ویدئوی آمریکا به شمار می‌رود و آمار شرکت نیلسن نشان می‌دهد که زمان تماشا در این پلتفرم در آوریل افزایش پیدا کرده است. حالا باید دید آیا تبلیغات ۳۰ ثانیه‌ای غیرقابل رد شدن، بازده خوبی روی سرمایه گذاری تبلیغات فراهم می‌کند.

یوتیوب در این باره در یک پست وبلاگ توضیح داد: "یوتیوب سلکت" اکنون بیش از ۷۰ درصد تماشا در صفحه تلویزیون به حساب می‌آید و ما اکنون پخش تبلیغات پیش از محتوایی که بیشترین بازدید را دارد را راحت‌تر کردیم.

"یوتیوب سلکت"، پنج درصد کل ویدئوهای مشاهده شده و بیشترین محتوای تعاملی را دارد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری "سرچ انجین لند"، این سبک تبلیغات جدید یوتیوب اکنون در آمریکا قابل دسترس خواهد شد و این سایت ویدئویی قصد دارد اواخر امسال، آن را در سطح بین المللی قابل دسترس کند.
 
کد مطلب: 73017
برچسب ها: یوتیوب
نام شما
آدرس ايميل شما

بنظر شما مهم‌ترین وظیفه دولت جدید در حوزه IT چیست؟
حمایت از بخش خصوصی حوزه فاوا
افزایش سرعت اینترنت
کاهش تعرفه اینترنت
رفع فیلترینگ