۰
plusresetminus
پنجشنبه ۸ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۶

توییتر تبلیغ‌کنندگان را باز می‌گرداند!

ایتنا - لیندا یاکارینو، مدیرعامل جدید توییتر، مشغول کار روی مجموعه‌ای از اقدامات برای بازگرداندن تبلیغ‌کنندگانی است که این پلتفرم را از زمان خریداری شدن آن توسط ایلان ماسک، ترک کرده‌اند.
توییتر تبلیغ‌کنندگان را باز می‌گرداند!


روزنامه فایننشیال تایمز در گزارشی به نقل از سه منبع آگاه نوشت: این اقدامات شامل معرفی یک سرویس تبلیغات ویدیویی، دنبال کردن افراد مشهور بیشتر و افزایش تعداد کارکنان است.

به گزارش ایتنا از ایسنا، طبق گزارش فایننشیال تایمز، یاکارینو که در پنجم ژوئن به عنوان مدیرعامل توییتر، مشغول به کار شد، سرگرم برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی تبلیغات ویدیویی تمام صفحه و با صدا است که به کاربرانی که در فید ویدئوی کوتاه جدید توییتر پیمایش می کنند، نمایش داده خواهد شد.

به گفته منابع آگاه، یاکارینو در حال مذاکره برای همکاری گسترده‌تر با گوگل است که شامل تبلیغات و دسترسی به برخی از داده‌های توییتر می‌شود. توییتر همچنین امیدوار است قراردادهای متعددی را با شرکت‌های فناوری مانند آمازون، سلزفورس و آی بی ام مورد مذاکره مجدد قرار داده و آنها را به یک شراکت گسترده یکسان تبدیل کند.

بر اساس گزارش رویترز، پیشتر گزارش شده بود که توییتر قصد دارد روی همکاریهای ویدئویی، تولیدکننده محتوا و تجاری تمرکز کند تا به احیای تجارت این شرکت شبکه اجتماعی فراتر از تبلیغات دیجیتالی بپردازد.

پس از این که ایلان ماسک، توییتر را در اکتبر سال ۲۰۲۲ خریداری کرد، این شرکت شبکه اجتماعی با ماه‌ها هرج و مرج روبرو شد که در جریان آن، شاهد اخراج هزاران کارمند، انتقادات به دلیل نظارت ضعیف این پلتفرم شبکه اجتماعی بر محتوا و خروج بسیاری از تبلیغ‌کنندگانی بود که نمی‌خواستند تبلیغاتشان در کنار محتوای نامناسب ظاهر شود.
کد مطلب: 73511
نام شما
آدرس ايميل شما

بنظر شما مهم‌ترین وظیفه دولت جدید در حوزه IT چیست؟
حمایت از بخش خصوصی حوزه فاوا
افزایش سرعت اینترنت
کاهش تعرفه اینترنت
رفع فیلترینگ