۰
plusresetminus
شنبه ۱۰ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۱۳

تأمین نشدن کابل سرقتی همچنان در لیست شکایت‌های پرتکرار سامانۀ ۱۹۵ قرار دارد

ایتنا - براساس جدیدترین آمار رگولاتوری از دلایل شکایات مردمی ثبت شده در سامانۀ 195، قطع ارتباط، عدم تضمین کیفیت سرویس ارائه شده و تأمین نشدن کابل سرقتی پرتکرارترین مصادیق شکایات مردمی در دوماهۀ نخست سال 1402 هستند.
تأمین نشدن کابل سرقتی همچنان در لیست شکایت‌های پرتکرار سامانۀ ۱۹۵ قرار دارد

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی هرساله در فواصل زمانی چند ماهه جدیدترین آمار مربوط به سامانۀ رسیدگی به شکایات مردمی مرتبط با صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات (195) را منتشر می‌کند.

به گزارش ایتنا از برنا، جدیدترین گزارش منتشر شده از این سامانه نشان می‌دهد که طی دوماهه نخست سال 1402 از مجموع 33.843 شکایت ثبت شده در سامانه 195 تعداد 10.773 مورد به قطع ارتباط مشترکین مربوط است بنابراین این مورد را باید پرتکرارترین مصداق در میان شکایت‌های مردمی در دوماهۀ نخست سال 1402 برشمرد.

بعد از آن «عدم تضمین کیفیت سرویس ارائه شده» با 3.872 مورد و «عدم تأمین کابل سرقتی» با 2.734 شکایت در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

همچنین براساس داده‌های رگولاتوری مصادیق زیر به ترتیب جزوء موارد شکایتی مشترکان شبکه فناوری اطلاعات و ارتباطات قرار دارد:

ـ عدم جمع‌آوری سرویس: 2.079 مورد

ـ قطع سیم کارت بدون اطلاع رسانی: 2.026 مورد

ـ عدم آنتن‌دهی شبکۀ موبایل (مکالمه): 1.606 مورد

ـ عدم امکان برقراری تماس با بخش پشتیبانی: 941 مورد

ـ تأخیر در نصب و راه‌اندازی : 820 مورد

ـ پست پیشتاز: 789 مورد

ـ عدم دسترسی به شبکه‌های نسل 3 و چهار اینترنت (دسترسی به اینترنت): 607 مورد

ـ نارضایتی از رفتار پرسنل: 505 مورد

ـ واگذار نشدن خط تلفن ثابت ثبت‌نام شده: 423 مورد

سایر موارد: 6.668 مورد

 
کد مطلب: 73582
نام شما
آدرس ايميل شما

بنظر شما مهم‌ترین وظیفه دولت جدید در حوزه IT چیست؟
حمایت از بخش خصوصی حوزه فاوا
افزایش سرعت اینترنت
کاهش تعرفه اینترنت
رفع فیلترینگ