ایتنا - شسایر شرکتها در صنعت غذا و نوشیدنی هم هوش مصنوعی را در عملیاتها پیادهسازی کردهاند، از جمله کوکاکولا در ماه مارس یک پلتفرم هوش مصنوعی برای تولید آثار هنری با استفاده از آرشیوهای شرکت ایجاد کرد که توسط GPT-4 و Dall-E پشتیبانی میشود.
پپسی تحقیقات درباره جنبههای اخلاقی هوش مصنوعی را با همکاری استنفورد آغاز میکند
سايت خبری ايتنا , 20 تير 1402 ساعت 0:57
ایتنا - شسایر شرکتها در صنعت غذا و نوشیدنی هم هوش مصنوعی را در عملیاتها پیادهسازی کردهاند، از جمله کوکاکولا در ماه مارس یک پلتفرم هوش مصنوعی برای تولید آثار هنری با استفاده از آرشیوهای شرکت ایجاد کرد که توسط GPT-4 و Dall-E پشتیبانی میشود.
شرکت پپسی (PepsiCo) بهتازگی اعلام کرده که با «موسسه هوش مصنوعی انسانمحور استنفورد» برای پیشبرد تحقیقات، آموزش، خط مشی و روشهای موفق برای پذیرش مسئولانه هوش مصنوعی همکاری میکند.
به گزارش ایتنا و به نقل از سیودایو، این دو مجموعه به تحقیق در زمینه هوش مصنوعی اخلاقی و مسئولانه در پیشبینی زنجیره تامین، تجربه مشتری، توسعه پایدار و طراحی سازمانی خواهند پرداخت.
پپسی عضو پیشگام برنامه همکاری شرکتی این موسسه در حوزه کالاهای مصرفی، خرده فروشی و تمرکز بر هوش مصنوعی است.
آتینا کانیورا، مدیر ارشد استراتژی و تحول در پپسیکو، در این اطلاعیه گفت: از آنجایی که هوش مصنوعی در صنعت کالاهای بستهبندیشده مصرفی رواج فزایندهای مییابد، درک تأثیر و اهمیت استفاده اخلاقی از هوش مصنوعی بسیار مهم است.
در حالی که مدیران فناوری هوش مصنوعی را در اولویت قرار میدهند، اما موانعی پیش روی پذیرش سازمانی آن وجود دارد. بر اساس دادههای سلزفورس، خلاءهای مهارتی و ریسکها یکی از مهمترین دغدغهها در زمینه پیادهسازی برای رهبران کسب و کار است.
کد مطلب: 73600