ایتنا - سرویس مدرسه تپسی بدون اطلاع قبلی به خانوادهها روز دوم مهر اعلام کرده تا دهم از سرویس خبری نیست. این موضوع باعث سردرگمی بچه مدرسهایها و خانوادههایشان شده است.
لغو موقتی سرویس مدرسه تپسی؛ تبلیغاتی گسترده برای خدمتی که آماده نیست
3 مهر 1402 ساعت 10:15
ایتنا - سرویس مدرسه تپسی بدون اطلاع قبلی به خانوادهها روز دوم مهر اعلام کرده تا دهم از سرویس خبری نیست. این موضوع باعث سردرگمی بچه مدرسهایها و خانوادههایشان شده است.
سرویس مدرسه تپسی بدون اطلاع قبلی به خانوادهها روز دوم مهر اعلام کرده تا دهم از سرویس خبری نیست. این موضوع باعث سردرگمی بچه مدرسهایها و خانوادههایشان شده است.
به گفته یکی از مدیران تاکسی اینترنتی تپسی سرویس مدارس این شرکت به صورت تدریجی از فردا تا 10 مهرماه امسال آماده ارائه سرویس به دانش آموزان است. این در حالی است که تاکنون طبق جامعه آماری خبرنگار ما تمامی افرادی که از طریق تپسی اقدام به ثبت نام سرویس مدرسه کردهاند تاکنون برای آنها رانندهای اختصاص نیافته است.
پیگیریهای انجام شده از سوی فارس در سه روز گذشته نشان میدهد تنها راه ارتباطی خانوادهها با شماره مرکز تماس 1630 تپسی است که با اختلال روبرو بوده و تماس گیرنده به هیچ کدام از داخلیهای مرکز تماس تاکسی اینترنتی تپسی متصل نمیشود و این اختلال تا لحظه انتشار این خبر نیز همچنان وجود دارد.
حاتمی سرپرست پشتیبانی تاکسی اینترنتی در پاسخ به این سوال که چرا تاکنون هیچ اطلاعیه مبنی بر بروز این مشکل صادر و به خانوادهها اطلاع داده نشده است، میگوید: تا ساعت 20 شب دوم مهرماه در تلاش بودهایم که این سرویس را به موقع و از فردا به خانوادها ارائه کنیم.
وی افزود: متاسفانه تاکنون این امکان فراهم نشده و تپسی حداکثر تا 10 مهرماه به تدریج امکان ارائه سرویس مدارس را برای خانوادهها برقرار خواهد کرد.
حاتمی در پاسخ به این سوال که چرا از 10 مهرماه با این مقدار تاخیر قرار است این سرویس ارایه شود نیز گفت: ما برای حصول اطمینان از نحوه ارائه سرویس، تصمیم گرفتیم با تاخیر این خدمت را ارائه کنیم تا خانوادهها دچار مشکل نشوند و ما هزینه عدم سرویس دهی در این ایام را به حساب تپسی افراد برمیگردانیم.
سرپرست پشتیبانی تاکسی اینترنتی تپسی با اشاره به این موضوع که در صورت شاغل بودن پدر و مادر یک نفر عملا باید از کار در این ایام انصراف بدهد تا فرزند خود را به مدرسه ببرد و قطعا کسی برای گرفتن کد تخفیف یا خسارت در این سرویس ثبت نام نکرده و یک نفر از خانواده یک روز کاری خودش را از دست میدهد، گفت: ما در این زمینه فقط میتوانیم از خانوادهها عذرخواهی کنیم و نهایتا کد تخفیفی 50 هزار تومانی برای دو مسیر رفت و برگشت خانوادهها در نظر گرفتهایم.
کمپین تبلیغاتی گسترده برای خدمتی که آماده نیست
این در حالی است که تاکسی اینترنتی تپسی حدودا از ابتدای شهریور ماه با کمپین بزرگ تبلیغاتی که در فضای مجازی و ارسال پیامک به مشتریان خود اعلام آمادگی کرده بود که با قیمتی رقابتی آمادگی ارائه سرویس مدارس برای مشتریان خود را دارد.
در تبلیغات تپسی آمده بود که متقاضیان میبایست برای استفاده از این سرویس ابتدا مبلغ 500 هزار تومان به صورت ودیعه و با ثبت آدرس مبدا و مقصد و ساعت حضور و خروج از منزل را به صورت دقیق در اپلیکیشن موبایلی تپسی یا در سایت اینترنتی شرکت به آدرس اینترنتی https://school.tapsi.cab ثبت و پس از مشخص شدن مبلغ نهایی مابقی مبلغ را به حساب این شرکت بابت اختصاص راننده واریز کنند.
شواهد حاکی از آن است که ، تا تاریخ 28 شهریور ماه به صورت مداوم از طریق پیامک یا تماس تلفنی در خصوص واریز نشدن الباقی مبلغ با خانوادهها تماس حاصل شده و نهایا تکلیف بخش بزرگی از ثبت نام کنندهها در این تاریخ مشخص شده است.
حال چه اتفاقی افتاده که مدیران این شرکت بدون اشاره به تعداد ثبت نام شدگان نهایی و عدم اطلاع رسانی درخصوص مشکلات پیش آمده، چرا تا قبل از دریافت پول همهی راههای ارتباطی برقرار بوده و اکنون هیچ راه ارتباطی با این شرکت که مدعی بخشی از اقتصاد دیجیتال کشور است وجود ندارد.
کد مطلب: 74805
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/74805/لغو-موقتی-سرویس-مدرسه-تپسی-تبلیغاتی-گسترده-خدمتی-آماده-نیست