ایتنا - جین پوینتر، موسس و از مدیران عامل اسپیس پرسپکتیو، در بیانیه این شرکت گفت: «وقتی مردم متوجه میشوند که پرواز فضایی شش ساعت طول میکشد، پیوسته میپرسند که آیا توالت موجود است، یا خیر»
سرویس بهداشتی لوکس برای سفر فضایی ۱۲۵ هزار دلاری
3 آبان 1402 ساعت 3:27
ایتنا - جین پوینتر، موسس و از مدیران عامل اسپیس پرسپکتیو، در بیانیه این شرکت گفت: «وقتی مردم متوجه میشوند که پرواز فضایی شش ساعت طول میکشد، پیوسته میپرسند که آیا توالت موجود است، یا خیر»
اسپیس پرسپکتیو بهتازگی از جدیدترین محصول اضافهشده به پروژه گردشگری استراتوسفر رونمایی کرد؛ سرویس بهداشتی با طراحی منحصربهفرد به نام «اسپیس اسپا» (Space Spa) که بخشی از کپسول نپتون خواهد بود.
به گزارش ایتنا و به نقل از ایندیپندنت، نپتون که با یک بالن عظیم به ارتفاع حدود ۳۰ کیلومتری سطح زمین منتقل میشود، یک کپسول تحتفشار است و در قیاس با فضاپیماهای شرکتهای بلو اوریجین و ویرجین گالکتیک، نوید تجربهای لوکستر و آرامتر به مسافران میدهد.
جین پوینتر، موسس و از مدیران عامل اسپیس پرسپکتیو، در بیانیه این شرکت گفت: «وقتی مردم متوجه میشوند که پرواز فضایی شش ساعت طول میکشد، پیوسته میپرسند که آیا توالت موجود است، یا خیر.»
پوینتر افزود: «البته پاسخ همیشه آری است و نیازی به توالت خلاءمانند فضانوردان یا پوشک نیست.»
او گفت: «سرویس بهداشتی مناسب با طراحی زیبا که ما ارائه میکنیم، ویژگیای منحصربهفرد و در دسترس است و همچنین مناظری باورنکردنی را از تیرگی ژرف فضا، خط آبی نازک و درخشان جو سیاره ما، ستارگان در بالا و زمین در پایین، برجسته میکند.»
کد مطلب: 75194
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/75194/سرویس-بهداشتی-لوکس-سفر-فضایی-۱۲۵-هزار-دلاری