ایتنا - خریداران کاملاً مشتاق هستند که به خودروهای برقی رو بیاورند، اما هنوز نمیتوانند تغییر اساسی در سبک زندگی را که با شارژ یک وسیله نقلیه الکتریکی همراه است به خوبی هضم کنند.
چرا آمریکاییها خودروی هیبریدی را به برقی ترجیح میدهند؟
سايت خبری ايتنا , 12 آذر 1402 ساعت 21:02
ایتنا - خریداران کاملاً مشتاق هستند که به خودروهای برقی رو بیاورند، اما هنوز نمیتوانند تغییر اساسی در سبک زندگی را که با شارژ یک وسیله نقلیه الکتریکی همراه است به خوبی هضم کنند.
در حالی که شرکتهای خودروسازی به شدت تلاش میکنند تا تقاضا برای جدیدترین مدلهای برقی خود را افزایش دهند، اما مصرفکنندگان راه میانه را ترجیح میدهند: دوگانه (هیبریدی).
به گزارش ایتنا و به نقل از بیزینساینسایدر، واضح است که مصرفکنندگان آمریکایی برای راحتی بیشتر هزینه بیشتری میپردازند. این امر در موفقیت برنامههایی مانند اوبر، DoorDash، InstaCart و موارد دیگر آشکار است. در صنعت خودرو، همین منطق در مورد هیبریدیها صدق میکند که میتواند پل راحتتری را برای پذیرش کامل خودروهای برقی فراهم کند.
روزهای فروش به خریداران ثروتمند اولیه - که مایل بودند برای اتومبیلهایی که هنوز ابهامات کاربردی زیادی داشتند پول بپردازند - تا حد زیادی به پایان رسیده است. و صنعت خودرو باید کارهای بیشتری انجام دهد تا نظر خریداران کنجکاو خودرو برقی (EV)، که کلید تداوم رشد آن هستند، را جلب کند.
این خریداران کاملاً مشتاق هستند که به خودروهای برقی رو بیاورند، اما هنوز نمیتوانند تغییر اساسی در سبک زندگی را که با شارژ یک وسیله نقلیه الکتریکی همراه است به خوبی هضم کنند. حتی تخفیفهای بزرگ نیز برای سوق دادن این خریداران به سمت خودروی کاملاٌ برقی کافی نیست، و در عوض حاضرند از یک تخفیف چشمگیر صرفنظر کنند و کمی بیشتر برای خرید یک خودرویی که سیستم توان ترکیبی دارد بپردازند.
طبق دادههای ادموندز (Edmunds)، میانگین قیمت خودروهای الکتریکی 61699 دلار است، اما با تخفیف 2024 دلار به قیمت 59674 دلار به فروش میرسند. این در حالیست که هیبریدیها معمولاٌ ارزانتر (به طور متوسط 40437 دلار) هستند و همچنین هیبریدیهای پلاگين (plug-in hybrids) حدود 56786 دلار قیمت دارند.
کد مطلب: 75786
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/75786/چرا-آمریکایی-ها-خودروی-هیبریدی-برقی-ترجیح-می-دهند