متا قانون ممنوعیت تبلیغات قمار در ایتالیا را زیر پا گذاشت
ایتنا - متا پلتفرمز، شرکت مادر فیس بوک جدیدترین شرکتی است که در ایتالیا به دلیل نقض ممنوعیت تبلیغات قمار جریمه می شود.
سازمان ناظر AGCOM در ایتالیا اعلام کرد: متا در ارتباط با پروفایل ها و حساب های کاربری در فیس بوک و اینستاگرام و همچنین محتوای حمایت شده که قمار یا بازی با جوایز نقدی را ترویج می کند، ۵.۸۵ میلیون یورو(۶ میلیون و ۴۵ دلار) جریمه شده است.
متا تاکنون اظهار نظری در این باره نکرده است.
در اوایل ماه جاری میلادی AGCOM یوتیوب (متعلق به آلفابت) و توییچ (متعلق به آمازون) را نیز به دلیل نقض همین ممنوعیت جریمه کرد.
یوتیوب و توییچ به ترتیب ۲.۲۵ و ۹۰۰ هزار یوروی جریمه شدند.