به گزارش فارس، اپراتور دوم تلفن همراه كه از مهرماه سال گذشته كار خود را آغاز كرده است در حال حاضر به گفته مسئولان اين شركت بيش از 3 ميليون مشترك دارد كه 80 درصد آن مشتركان اعتباري هستند. در هفتههاي اخير و به گفته مشتركان اين اپراتور مشكلات شبكه افزايش پيدا كرده است. عدم پوششدهي در برخي نقاط شهر تهران، قطعي در زمان مكالمه و دريافت نكردن پيام كوتاه از اپراتور اول و تاليا از مشكلات مطرح شده از سوي اين مشتركان است. برخي از مشتركان ايرانسل اظهار داشتند كه برخلاف وعدههاي ايرانسل هنوز پوشش شهر تهران كامل نشده است و برقراري تماس در برخي از نقاط تهران به ويژه در شمال شهر با مشكل جدي مواجه است. يكي از مشتركان ايرانسل گفت: متاسفانه در حال حاضر دريافت پيام كوتاه توسط سيمكارتهاي ايرانسل كه از سوي مشتركان تلفن همراه دولتي و تاليا ارسال ميشود بسيار مشكل و حتي غيرممكن است. وي گفت: مكالمه با سيمكارتهاي اعتباري ايرانسل در هفتههاي اخير نيز با مشكلات بسياري مواجه شده است. متاسفانه در حين تماس براي چندين بار قطع و يك طرفه ميشود. يكي ديگر از مشتركان ايرانسل گفت: برخلاف سيمكارتهاي دولتي مشتركان دائمي ايرانسل نميتوانند در صورت انصراف وجه 150 هزار توماني خود را از شركت ايرانسل دريافت كنند. در همين حال يك مقام آگاه به فارس اظهارداشت: اگر ايرانسل نتواند 248 شهر را تحت پوشش شبكه خود قرار دهد، مورد جريمه قرار ميگيرد.