ایتنا - اینستاگرام میگوید در صورت شناسایی دو محتوای یکسان، فعالانه کلیپ «اصلی» را جایگزین ریلهای بازنشرشده خود میکند. اکانتهایی که ریلهای بازنشرشده را به اشتراک میگذارند نیز با برچسب برجستهای که خالق اصلی را تگ میکند جریمه خواهند شد.
بازنگری الگوریتم اینستاگرام به «محتوای اصیل» پاداش میدهد و کپیکاران را جریمه میکند
سايت خبری ايتنا , 13 ارديبهشت 1403 ساعت 23:58
ایتنا - اینستاگرام میگوید در صورت شناسایی دو محتوای یکسان، فعالانه کلیپ «اصلی» را جایگزین ریلهای بازنشرشده خود میکند. اکانتهایی که ریلهای بازنشرشده را به اشتراک میگذارند نیز با برچسب برجستهای که خالق اصلی را تگ میکند جریمه خواهند شد.
اینستاگرام در حال بازنگری الگوریتم توصیه خود برای ریلز (Reels) است تا «محتوای اصلی» را تقویت کند، تصمیمی که پیامدهای قابلتوجهی برای اکانتهای جمعآوریکننده و کسانی خواهد داشت کار سایر کاربران را بازنشر میکنند. این شرکت همچنین در تلاش است تا شیوه رتبهبندی ریلز را تغییر دهد تا اکانتهای کوچکتر از امکان توزیع بیشتری در این اپ بهرهمند شوند.
به گزارش ایتنا، این شرکت در یک پست وبلاگ خود که این تغییرات را اعلام کرد گفت که در تلاش است تا سیستم رتبهبندی خود را «تصحیح» کند تا اکانتهایی که دنبالکنندگان کمتری دارند آسانتر بتوانند فعالیت خود را گسترش دهند. این شرکت اینگونه توضیح داده است که «از لحاظ تاریخی، بهدلیل نحوه رتبهبندی محتوا، تاکنون به این صورت بوده است که آن دسته از تولیدکنندگان محتوا که دنبالکنندگان و بازنشرکنندگان زیادی داشتهاند بیشتر از تولیدکنندگان محتوای اصلی و کوچکتر دسترسیپذیری بیشتری به توصیهها داشتهاند. ما فکر میکنیم که اصلاح این وضعیت مهم است تا به همه تولیدکنندگان محتوا فرصت برابر بیشتری برای جذب مخاطبان جدید داده شود».
دقیقاً مشخص نیست که اینستاگرام چگونه توصیههای خود را تغییر میدهد تا آنها را «برابرتر» کند، اما میتوان حدس زد که این الگوریتم دیگر اکانتهای دارای فالوورهای بیشتر را در اولویت قرار نخواهد داد. این تغییر «طی ماههای آینده» اعمال خواهد شد، بنابراین ممکن است مدتی طول بکشد تا تولیدکنندگان محتوا اثرات این بهروزرسانی را ببینند.
کد مطلب: 78682