ایتنا - آمار شکایت کاربران تلفن همراه و ثابت و اینترنت ثابت و همراه طی سال های ۱۳۹۹ تا سال ۱۴۰۲ در گزارش اخیر رگولاتوری اعلام شد.
بین سالهای ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۲
آمار رگولاتوری از شکایت کاربران اینترنت همراه، ثابت و موبایل
26 ارديبهشت 1403 ساعت 9:17
ایتنا - آمار شکایت کاربران تلفن همراه و ثابت و اینترنت ثابت و همراه طی سال های ۱۳۹۹ تا سال ۱۴۰۲ در گزارش اخیر رگولاتوری اعلام شد.
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در آخرین شماره از فصلنامه این سازمان، گزارش شاخصهای آماری بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات را تا پاییز ۱۴۰۲ منتشر کرد که بخشی از این گزارش به شکایات ثبت شده کاربران از تلفن همراه، تلفن ثابت، پهن باند ثابت و پهن باند سیار مربوط میشود.
به گزارش ایتنا از مهر، در آخرین گزارش رگولاتوری، آمار شکایات کاربران طی سالهای ۱۳۹۹ تا سال ۱۴۰۲ گردآوری شده است و بر اساس آن تعداد شکایات ثبت شده تلفن همراه در تابستان سال ۱۳۹۹، ۹۸۱۵ بوده که در پاییز سال ۱۴۰۲ این آمار به ۱۰۳۶۵ رسیده است. آمار شکایت کاربران در خلال سالهای ۹۹ تا ۱۴۰۲ در بیشتر فصول کاهشی و در چند ماه افزایشی بوده است.
همچنین در بخش تلفن ثابت، آمارهای ثبت شده حاکی از آن است که در پاییز سال ۱۳۹۹، ۱۰۹۶۳ مورد شکایت ثبت شده و این تعداد در تابستان سال ۱۴۰۲ به ۲۰۷۹۷ افزایش یافته است.
آمار شکایات مشترکین پهن باند ثابت در تابستان ۱۳۹۹، ۲۱۱۳۶ مورد بوده که این تعداد در پاییز ۱۴۰۲ کاهشی شده و به ۱۳۰۸۸ رسیده است. مقایسه آمار این حوزه طی سالهای ۹۹ تا ۱۴۰۲ نشاندهنده کاهشی بودن روند ثبت شکایت حوزه پهن باند ثابت بوده است.
در بخش پهن باند سیار نیز آمار رگولاتوری حکایت از آن دارد که شکایات مشترکین در پاییز سال ۱۳۹۹، ۳۸۶۲ بوده و پاییز سال ۱۴۰۲ این آمار کاهش یافته و به ۲۴۷۹ رسیده است.
کد مطلب: 78910
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/78910/آمار-رگولاتوری-شکایت-کاربران-اینترنت-همراه-ثابت-موبایل