۰
plusresetminus
شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۶

آیا اپل به زودی آیفون تاشو عرضه می کند؟

ایتنا - اپل عرضه آیفون تاشو را به دلیل مشکلاتی در چروک شدن صفحه نمایش در محل تا شدن آن به تعویق انداخته است که در نسل فعلی دستگاه‌های تاشو رایج است.
آیا اپل به زودی آیفون تاشو عرضه می کند؟

اپل همچنان در حال ارزیابی مشخصات قطعات است، زیرا قصد دارد به الزامات سختگیرانه برای چروک شدن صفحه نمایش و قابلیت اطمینان پایبند باشد.

به گزارش ایتنا، گفته می‌شود این شرکت نگران این است که ممکن است دوام طولانی مدت صفحه نمایش انعطاف پذیر تاشو را مختل کند.

اپل عجله‌ای ندارد
واضح است که اپل عجله‌ای برای عرضه مدل آیفون تاشو ندارد، علیرغم اینکه رقبایی مانند سامسونگ در بازار گوشی‌های هوشمند تاشو محبوبیت زیادی به دست آورده‌اند.

براساس آمار و گزارش‌ها، نفوذ اپل در بازار جهانی و پایگاه مشتریان تثبیت شده به این غول فناوری در عرضه یک محصول تاشو امتیازی بزرگ می‌دهد. مهم‌تر از همه، ورود اپل به حوزه دستگاه‌های تاشو می‌تواند به طور قابل توجهی پویایی این بخش را تغییر دهد.

شایان ذکر است که در اوایل سال جاری، اپل تعدادی مهندس را که قبلاً روی هدست ویژن پرو کار می‌کردند، برای توسعه دستگاه‌های آیفون و آیپد تاشو منتقل کرد.

 

همچنین اپل گزارش داد که تامین کنندگان صفحه نمایش اپل در کره جنوبی، ال‌جی و سامسونگ، نمونه‌های صفحه نمایش را برای مدل اولیه آیفون تاشو ارسال کرده‌اند.

اندازه نمونه‌های نمایشگر 7 تا 8 اینچ بود. این امر نشان می‌دهد که اپل ممکن است در حال برنامه‌ریزی برای تولید یک گوشی هوشمند تاشو باشد که شبیه یک کتاب باشد و در هنگام باز کردن، اندازه صفحه نمایشی مانند iPad Mini داشته باشد.

تاریخ عرضه احتمالی؛ سال 2027
به نظر می‌رسد اپل آیپد یا مک‌بوک را با صفحه‌نمایش بزرگ تاشو عرضه می‌کند تا قبل از عرضه آیفون تاشو، وارد این دسته از دستگاه‌ها شود.

در حال حاضر، تنها محصول تاشو با برنامه توسعه مناسب از اپل مک بوک 20.3 اینچی است.

اما در مورد آیفون‌ها، به نظر می‌رسد که اپل عجله‌ای برای ارائه یک گوشی تاشو ندارد و احتمال عرضه آن تا سال 2027 وجود ندارد.
کد مطلب: 79265
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام