ایرانسل به عنوان تنها اپراتور تلفنهمراه، «لوح و تندیس ملی رعایت حقوق مصرفکنندگان» را از سازمان ملی حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان دریافت کرد. این نهمین سال است که ایرانسل در همایش ملی حمایت از حقوق مصرفکنندگان، برگزیده میشود.
ایرانسل «تندیس ملی رعایت حقوق مصرفکنندگان» را دریافت کرد
21 خرداد 1403 ساعت 20:55
ایرانسل به عنوان تنها اپراتور تلفنهمراه، «لوح و تندیس ملی رعایت حقوق مصرفکنندگان» را از سازمان ملی حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان دریافت کرد. این نهمین سال است که ایرانسل در همایش ملی حمایت از حقوق مصرفکنندگان، برگزیده میشود.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، همایش بزرگداشت شهدای خدمت و بیست و دومین همایش ملی حمایت از حقوق مصرفکنندگان، صبح امروز دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳، با حضور دکتر عباس علیآبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت، دکتر حسین فرهیدزاده معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان ملی حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان، معاونان وزارت صنعت، معدن و تجارت، مدیران بنگاههای اقتصادی و اهالی رسانه، در محل حوزه هنری انقلاب اسلامی، برگزار شد.
در این مراسم، «لوح و تندیس ملی رعایت حقوق مصرفکنندگان» توسط «سازمان ملی حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان»، به دکتر بیژن عباسیآرند مدیرعامل ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و نخستین ارائهدهنده خدمات نسل پنجم در ایران، اهدا شد و مهندس محمدعلی مقدم، معاون ارتباط با مشتریان ایرانسل به نمایندگی، آن را دریافت کرد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت در این مراسم طی سخنانی گفت: از نظر رعایت اخلاق در کسبوکار، تفاوتی بین مصرفکننده و تولیدکننده وجود ندارد. تنها اخلاق باید بین این دو حاکم باشد و اگر اخلاق در کسبوکار نباشد، حقوق طرفین رعایت نمیشود.
معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان ملی حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان نیز با اشاره به اهمیت رضایت و حمایت از مشتری گفت: در دور جدید اعطای این جایزه، با اعمال رویههای تازه و سختگیرانه در کنار افکارسنجی، سعی بر ایجاد انگیزههای جدید، در کنار تشویق بنگاههای اقتصادی داشتیم.
فرهیدزاده در ادامه افزود: بنگاههای اقتصادی بر اساس چهار شاخص کلی قیمت، کیفیت، خدمات پس از فروش و رضایت مشتری، تحت زیرشاخصهایی طبق جدول ارزیابی، مورد بررسی قرار میگیرند و نتایج ارزیابی، نشان میدهد که این جایزه به محلی برای بازتاب نظر مصرف کننده و اهمیت مشارکت او، تبدیل شده است.
کد مطلب: 79308
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/79308/ایرانسل-تندیس-ملی-رعایت-حقوق-مصرف-کنندگان-دریافت