کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با اطمینان سرورهای خود را از نت پرداز بخرید

14 مرداد 1403 ساعت 8:33

گذشته از فراز و فرود مجموعه‌های فعال در این حوزه؛ شناخت شرکت‌های معتبری که در این عرصه خود را برای مخاطبان اثبات کرده باشند، برای کاربران و مصرف‌کنندگان خدمات این حوزه دارای اهمیت است. در این مطلب تلاش داریم به معرفی یکی از این شرکت‌های معتبر و فعال بپردازیم که کم‌ و بیش در میان کاربران این حوزه شناخته شده است.


---------------- رپرتاژ آگهی -----------------


بعد از گذشت چند دهه از ورود تکنولوژی‌های حوزه اطلاعات و ارتباطات، شرکت‌های ریز و درشت مختلفی در این حوزه، پا به عرصه وجود گذاشتند. برخی از آن‌ها بر فراز پیشرفت‌ حرکت کردند و برخی دیگر در میانه مسیر فرود آمدند. گذشته از فراز و فرود مجموعه‌های فعال در این حوزه؛ شناخت شرکت‌های معتبری که در این عرصه خود را برای مخاطبان اثبات کرده باشند، برای کاربران و مصرف‌کنندگان خدمات این حوزه دارای اهمیت است. در این مطلب تلاش داریم به معرفی یکی از این شرکت‌های معتبر و فعال بپردازیم که کم‌ و بیش در میان کاربران این حوزه شناخته شده است؛ پس تا پایان همراه ما باشید.
 "رایان نت پرداز دانا" شرکتی دانش بنیان در حوزۀ فناوری اطلاعات و ارتباطات است که از سال 1393 با هدف تامین و ارتقاء زیرساخت‌های فناوری اطلاعات شروع به فعالیت کرده و از طریق همکاری با شرکت‌های مطرح و معتبر داخلی و بین المللی و با بهره‌گیری از توانمندی نیروهای متخصص و کاردان خود به دنبال ارائه به‌روزترین محصولات با استفاده از فناوری‌های نوین جهانی است تا بتواند بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات را در زمینه تامین تجهیزات صنعت انفورماتیک، امنیت شبکه، طراحی دیتاسنتر، مشاوره فنی و در کنار آن‌ها کنترل کیفی محصولات و خدمات ارائه دهد.
به طور کلی می‌توان اینطور گفت که نت‌پرداز در سه زمینه اصلی در حال ارائه خدمات به مخاطبان و کارفرمایان است:
   1- در حوزه بازرگانی و تأمین تجهیزات حوزه IT
   2- در حوزه فنی؛ شامل طراحی، نظارت و اجرا در حوزه‌های مختلف مرتبط با IT ، همچون دیتاسنتر
   3- در حوزه نرم‌افزار؛ شامل طراحی و توسعه نرم‌افزار بر اساس ایده‌های داخلی، بازار هدف و درخواست کارفرما
 

تحقیق و توسعه در نت پرداز


با توجه به رشد روز‌افزون فناوری در سراسر دنیا و لزوم استفاده از به‌روزترین تکنولوژی‌ها به منظور ارتقاء سطح علمی و عملیاتی مجموعه‌ها؛ طراحی و توسعۀ نرم‌افزارهایی که بتوانند سازمان را با سرعت تغییرات فناوری در جهان همگام سازند، بخش جدایی‌نا‌پذیر حوزۀ فناوری اطلاعات به شمار می‌رود. به همین منظور شرکت دانش‌بنیان رایان نت‌پرداز دانا با هدف ارائۀ خدمات و محصولات نوین و بومی در حوزه‌های امنیت سایبری و زیرساخت‌های امنیتی و با بهره‌مندی از دانش نیروهای متخصص خود، از سال 1401  اقدام به تشکیل واحد طراحی و توسعۀ نرم‌افزار نموده است. تیم طراحی و توسعۀ  نرم‌افزار نت‌پرداز شامل بخش‌های مختلفی از جمله نرم افزارهای مبتنی بر وب، سامانه‌های زیرساختی شبکه نظیر DAAS  و Private Cloud، پلتفر‌م‌‌های مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) و سامانه‌های تحلیل و آنالیز ترافیک شبکه‌های صنعتی IPS است.
با توجه به نرم‌افزارهای تولید شده در نت‌پرداز (مانند نِت‌سپ، نِت‌فِنس و...)، کارگروه ویژه‌ای در حال تحقیق و اضافه‌سازی افزونه‌های مختلف به محصولات نرم‌افزاری و توسعه آن هستند.
کارگروه بومی‌سازی در مجموعه تحقیق و توسعه شرکت نیز، تحقیقاتی مفصل در خصوص بومی‌سازی برخی نرم‌افزارها و سخت‌افزارها به انجام رسانیده‌ که بنا به اطلاعات ما، نتایج تحقیقات و فعالیت‌های این کارگروه، به زودی تبدیل به محصولاتی قابل توجه خواهد شد.
با توجه به این‌که یکی از خدمات مهم نت‌پرداز، در حوزه دیتاسنتر قرار گرفته و تمامی مراحل طراحی، تأمین تجهیزات، اجرا و راه‌اندازی دیتاسنتر را به انجام می‌رساند و همچنین با توجه به اهتمام شرکت در خصوص مصرف بهینه انرژی و حفظ سلامت محیط زیست؛ اجرای دیتاسنتر سبز (Green Datacenter) به صورت بومی، از دیگر موارد بررسی شده در واحد تحقیق و توسعه این شرکت می‌باشد. هزینه ایجاد یک دیتاسنتر سبز در ابتدا شاید زیاد به نظر برسد؛ اما با توجه به کاهش هزینه‌های بلند مدت و همچنین صرفه‌جویی در مصرف انرژی، هم به لحاظ اقتصادی، هم به جهت حفظ محیط زیست و هم به لحاظ کارکرد، مقرون‌به‌صرفه است.
 

خدمات دیتاسنتر نت‌ پرداز

 
خدمات دیتاسنتر نت‌ پرداز

با گسترش و سهولت دسترسی به اینترنت پرسرعت و همچنین بهره‌گیری و وابستگی عموم کسب‌وکارها به امکانات متنوع در حوزه فناوری اطلاعات؛ تقاضای شرکت‌ها و سازمان‌ها برای ایجاد مراکز داده بیشتر شده و شرکت نت‌پرداز، پاسخگوییِ خوبی در این مسیر دارد.
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، برنامه‌ریزی منابع سازمانی (ERP)، پست الکترونیک، ذخیره‌سازی، تهیه نسخه پشتیبان و اشتراک فایل‌ها، کلان داده، هوش مصنوعی و یادگیری ماشـینی، خدمات ارتباطی درون سازمانی، انتقال، پردازش و رایانش بدون وقفه داده‌های عظیم، از جمله رایج‌ترین کاربردهای دیتاسنتر در سازمان‌ها، دانشگاه‌ها و شرکت‌های گوناگون به شمار می‌رود.
راه‌اندازی دیتا سنتر، سوای تخصص‌های فنی، امری است که نیاز به بررسی کارشناسان حرفه‌ای و مدیریت تخصصی در تمام ابعاد دارد.
بهینه‌سازی هزینه‌ها، بهینه‌سازی انرژی، موقعیت جغرافیایی اجرا، شرایط آب‌وهوایی، دسترسی‌ها و بسیاری از شاخص‌های دیگر در این خصوص وجود دارند که تنها متخصصان حرفه‌ای از عهده طراحی و اجرای صحیح آن بر می‌آیند.
این امر از آن‌ رو واجد اهمیت است که امنیت، کارآمدی و بهینه بودن دیتاسنتر امر مهمی برای شرکت‌ها و سازمان‌ها به شمار می‌رود و هیچ جایی برای اشتباه در طراحی، اجرا و راه‌اندازی دیتاسنتر وجود ندارد.
رایان نت‌پرداز دانا با تجربه نزدیک به یک دهه در طراحی، اجرا و راه‌اندازی دیتاسنتر، تمام تجهیزات و خدمات active و passive را به بهترین نحو در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.
برخی از عناوین کلی خدمات شرکت نت‌پرداز در حوزه دیتاسنتر به شرح ذیل است:
بازدید و مشاوره در مکان مورد نظر و بررسی موقعیت اجرا
نیازسنجی، طراحی، تأمین تجهیزات و اجرای active  و passive مورد نیاز
توجه به بهینه‌سازی و استفاده از جدیدترین فناوری‌ها در طراحی و اجرای مرکز داده
نصب و خدمات دوربین مدار بسته جهت ثبت وقایع
نصب و راه‌اندازی سیستم کنترل و مانیتورینگ هوشمند EMS اتاق سرور و دیتا سنتر برای کنترل ورود و خروج، سیستم‌های هشدار دهنده، کنترل دما و باقی سنسورها
آکوستیک کردن و عایق سازی فضا جهت ایزوله نمودن صدا، دما و رطوبت
استفاده از سقف و کف کاذب نسوز و آنتی استاتیک
اجرای سیستم اعلام و اطفاء حریق جهت اطلاع و جلوگیری از آتش‌سوزی
برقراری سیستم روشنایی استاندارد و هوشمند در اتاق سرور
اجرای سیستم برق اضطراری، ژنراتور و UPS
سیستم تخلیه اضطراری گاز از اتاق سرور
نصب سیستم سرمایشی و تهویه مطبوع
طراحی و اجرای کامل خدمات کابل‌کشی فیبر نوری
استقرار سامانه هوشمند برای ورود و خروج با استفاده از اثر انگشت، قرنیه چشم و Biometrics
راه‌اندازی سیستم تلفن تحت شبکه VOIP
ضمانت کامل تمامی تجهیزات تأمین شده در دیتاسنتر
پشتیبانی کامل پس از پیاده‌سازی
 

تأمین تجهیزات نت‌پرداز

 
تأمین تجهیزات نت‌پرداز

شرکت رایان نت‌پرداز دانا به دلیل گستردگی تعاملات بین‌المللی و دریافت نمایندگی از بزرگترین کمپانی‌های محصولات حوزه فناوری اطلاعات، از واردکنندگان اصلی شرکت‌های تولید کننده این محصولات است که شما می‌توانید با اطمینان خاطر، کالای اصل را با همان گارانتی و وارانتی اصل کمپانی تولید کننده، از نت‌پرداز دریافت نمایید.
در ذیل به معرفی برخی شرکت‌هایی می‌پردازیم که نت‌پرداز محصولات آن‌ها را به طور مستقیم به مصرف‌کنندگان می‌رساند.
 

اچ پی ای


Hewlett Packard Enterprise (HPE) یکی از بزرگترین شرکت‌های چند ملیتی آمریکایی در حوزه فناوری اطلاعات است که در زمینه تولید سرور، تجهیزات شبکه و ذخیره‌ساز مطرح بوده و از شرکت‌های وارث برند HP به حساب می‌آید. این شرکت به نام پایه‌گذاران اصلی آن یعنی ویلیام ردینگتون هیولت و دیوید پکرد نام گذاری شده و محصولاتی در زمینه سخت‌افزار رایانه، نرم‌افزار کامپیوتر، پردازش ابری، اینترنت اشـیاء (LOT)، هوش مصنوعی و شبکه های کامپیوتری ارائه می‌دهد. سرور hpe و استوریج hpe، دو محصول پرطرفدار این کمپانی در ایران است.
 

دل ای ام سی


Dell EMC یک شرکت چندملیتی آمریکایی است که در سال 1979 توسط ریچارد ایگان و راجرز مارینو راه‌اندازی شد و در حال حاضر به‌عنوان بزرگترین شرکت ارائه‌کننده سامانه‌های ذخیره‌سازی داده‌های رایانه‌ای جهان شناخته می‌شود. این شرکت در زمینه امنیت اطلاعات، تحلیل داده، ذخیره و مجازی‌سازی داده‌ها، مدیریت اطلاعات و رایانش ابری فعالیت می‌کند.
 

سیسکو


سیسکو سیستمز یک شرکت فناور خوشه‌ای چندملیتی آمریکایی است که مرکز آن در شهر سن‌خوزه در مرکز درهٔ سیلیکون در ایالت کالیفرنیا قرار دارد. این شرکت در زمینه فروش، طراحی، ساخت و توسعهٔ فناوری محصولات الکترونیکی با فناوری پیشرفته، مانند سخت‌افزار رایانه، تجهیزات شبکه و تجهیزات مخابراتی فعالیت می‌کند.
 

فورتی‌نت


Fortinet یک شرکت چند ملیتی آمریکایی است که در سال ۲۰۰۰ توسط برادران کن و مایکل کی تأسیس شده و مقر آن در سانی‌ویل، کالیفرنیا است. این شرکت در زمینه تولید محصولاتی همچون نرم‌افزار و لوازم و خدمات سایبری مانند فایروال‌ها، ضد ویروس، پیشگیری از نفوذ و امنیت فعالیت دارد. فورتی‌نت چهارمین شرکت در حوزه امنیت شبکه در جهان محسوب می‌شود.
از برتری‌های نت‌پرداز که این شرکت را از دیگر شرکت های این حوزه متمایز کرده است، ارائه محصولات اصل و گارانتی اصل و خدمات پس‌ از فروش این شرکت است که اطمینان خاطر را برای خریداران فراهم می‌کند.
برای کسب اطلاعات بیشتر و بهره‌گیری از مشاوره کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات، پیشنهاد می‌کنیم که به سایت نت‌پرداز سر بزنید.
شماره تماس: 02145566
https://netpardaz.com
 


کد مطلب: 80117

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/80117/اطمینان-سرورهای-خود-نت-پرداز-بخرید

ايتنا
  https://www.itna.ir