کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هوش مصنوعی متا به واتس‌اپ می‌آید

سايت خبری ايتنا , 21 مرداد 1403 ساعت 3:42

ایتنا - این ویژگی جدید، امکان تبادل مستقیم و موثر اطلاعات یا سوالات را از طریق صدا فراهم می‌کند.



شرکت متا در حال حاضر در حال کار بر روی معرفی فناوری جدید متا هوش مصنوعی به اپلیکیشن واتس‌اپ  است و به زودی آن را ارتقا خواهد داد تا در دسترس کاربران قرار گیرد.

این ویژگی جدید، امکان تبادل مستقیم و موثر اطلاعات یا سوالات را از طریق صدا فراهم می‌کند.

پس از معرفی ویژگی‌های هوش مصنوعی متا “Meta AI” برای هوش مصنوعی در پلتفرم‌های فیس‌بوک و اینستاگرام، به نظر می‌رسد که متا، کمپانی مالک واتس‌اپ، در حال کار بر روی افزودن چت صوتی برای برقراری ارتباط با هوش مصنوعی متا در داخل اپلیکیشن است.

این قابلیت نوآورانه کاربران را قادر می‌سازد تا با هوش مصنوعی متا به روشی راحت‌تر و سریع‌تر از طریق تعاملات صوتی بلادرنگ تعامل داشته باشند و امکان ارتباط بدون دست را فراهم کند. 

بهبود تجربه کاربری
افزودن ویژگی “Meta AI” در واتس‌اپ، انتقال مستقیم اطلاعات یا درخواست‌ها را از طریق صوتی آسان‌تر می‌کند، و مکالمه بین کاربر و هوش مصنوعی را تسهیل می‌کند.

این ویژگی آینده همچنین با افزودن قابلیت‌های دیگری مانند تبدیل صدا به متون نوشتاری، تجربه کاربر را بهبود می‌بخشد که می‌تواند به ویژه برای افرادی که از مشکلات شنوایی رنج می‌برند یا کسانی که ارتباط بصری را ترجیح می‌دهند مفید باشد.

علاوه بر این، کاربران می‌توانند نحوه خروجی متن را با توجه به ترجیحات شخصی خود، از جمله گزینه‌هایی مانند تبدیل کامل یا خلاصه، مشخص کنند.

 



پاسخ‌های عمیق ارائه کنید
افزودن «هوش مصنوعی متا» به واتس‌اپ به آن اجازه می‌دهد تا پاسخ‌های عمیق و دقیقی به سؤالات پیچیده یا موقعیت‌هایی که اطلاعات دقیق لازم است، ارائه دهد.

در مقابل، حالت کوتاه به هوش مصنوعی متا اجازه می‌دهد تا پاسخ‌های مختصر و مستقیم ارائه کند و نیازهای کاربرانی را که تعامل سریع و کارآمد را بدون جزئیات غیرضروری ترجیح می‌دهند، برآورده کند. 

این شخصی‌سازی جدید به کاربران کمک می‌کند تا تجربه ارتباط واتس‌اپ را در آینده طبیعی‌تر و شخصی‌تر کنند و تعامل را با نیازهای خاص خود تنظیم کنند.

با هوش مصنوعی تصویر بسازید
ارتقای آینده به کاربران این امکان را می‌دهد که تصاویری با هوش مصنوعی ایجاد کنند که ظاهر آنها را به دقت نشان می‌دهد.

برای این کار کاربران باید چندین عکس بگیرند.

شایان ذکر است که کاربران کنترل کامل روی این ویژگی را حفظ خواهند کرد، زیرا می‌توانند عکس‌های خود را در هر زمان از طریق تنظیمات هوش مصنوعی متا حذف کنند. 

لازم به ذکر است که تصویر ایجاد شده به صورت خودکار از طریق برنامه در مکالمه به اشتراک گذاشته می‌شود و تضمین می‌کند حریم خصوصی کاربر همیشه حفظ می شود.


کد مطلب: 80231

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/80231/هوش-مصنوعی-متا-واتس-اپ-می-آید

ايتنا
  https://www.itna.ir