کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سری پیکسل 9 گوگل با اندروید 15 عرضه نخواهد شد

سايت خبری ايتنا , 25 مرداد 1403 ساعت 5:10

ایتنا - این یک رویکرد غیرمعمول برای گوگل است، اما ممکن است به این دلیل باشد که مدل‌های جدید پیکسل در جدول زمانی زودتر از به‌روزرسانی‌های معمول سالانه این سیستم‌عامل عرضه می‌شوند.


بسیاری از کاربران گوگل منتظر اعلامیه این شرکت در مورد اندروید 15 بوده‌اند، اما به نظر می‌رسد که برای برخورداری از این سیستم‌عامل جدید بر روی گوشی‌های هوشمند لازم است که بیشتر منتظر بمانند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از انگجت، در برگه مشخصات سری دستگاه‌های پیکسل 9 گوگل تأیید شده است که این گوشی‌ها با اندروید 14 عرضه خواهند شد. این برای هر چهار دستگاه جدید آن اعمال می‌شود: گوگل پیکسل 9، گوگل پیکسل 9 پرو، گوگل پیکسل 9 پرو ایکس‌ال، و گوگل پیکسل 9 پرو فولد.
 


این یک رویکرد غیرمعمول برای گوگل است، اما ممکن است به این دلیل باشد که مدل‌های جدید پیکسل در جدول زمانی زودتر از به‌روزرسانی‌های معمول سالانه این سیستم‌عامل عرضه می‌شوند.
 
اندروید 14 در اکتبر سال گذشته عرضه شد، بنابراین می‌توان انتظار داشت که در پاییز بیشتر درباره اندروید 15 بشنویم. این سیستم عامل در دومین نسخه بتا عمومی خود است و از اینرو بسیاری از قابلیت‌هایی که قرار است به کاربران عرضه شود مشخص شده‌اند.
 

با اینکه این گوشی‌های جدید با اندروید 14 عرضه خواهند شد، اما از ویژگی‌های جدید جذابی مبتنی بر هوش مصنوعی برخوردار خواهند بود.


کد مطلب: 80319

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/80319/سری-پیکسل-9-گوگل-اندروید-15-عرضه-نخواهد

ايتنا
  https://www.itna.ir