۰
plusresetminus
جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۱۳

رئیس اسنپ‌چت برندهای بزرگ را جذب می‌کند

ایتنا - رونان هریس، رئیس اسنپ‌چت در اروپا، خاورمیانه و آفریقا، بنیان‌گذار Influencer.com، کاسپر لی و تولیدکننده‌ی محتوا توئِه نگوین توضیح می‌دهند که چگونه اقتصاد ۲۵۰میلیارد دلاری اینفلوئنسرها در حال بازسازی آینده‌ی کسب‌و کار است
رئیس اسنپ‌چت برندهای بزرگ را جذب می‌کند

«اکسچنج» اقتصاد اینفلوئنسری را بررسی می‌کند. کسب‌وکارها در حال یافتن شیوه‌های جدیدی برای همکاری با اینفلوئنسرهای فضای آنلاین‌اند که هر روز بیشتر می‌شوند. 

برآورد می‌شود که اکنون ۲۰۰میلیون نفر خودشان را تولیدکننده‌ی محتوا معرفی می‌کنند و بسیاری از آن‌ها می‌خواهند این علاقه را به منبع اصلی درآمدشان تبدیل کنند. شایان ذکر است که اینفلوئنسرهای کوچک‌تر، با فالوئر کمتر از ۵۰هزار نفر، در رشد این بخش نقش بسزایی ایفا می‌کنند

رونان هریس، رئیس اسنپ‌چت در اروپا، خاورمیانه و آفریقا، درباره‌ی عوامل مؤثر بر موفقیت اسنپ در بازار جهانی به ارزش بیش از 250‌میلیارد دلار صحبت می‌کند. رونان بر اهمیت واقعیت افزوده در شکل‌دادن به اهداف بلندمدت اسنپ تأکید می‌کند.

کاسپر لی توضیح می دهد که چگونه از یکی از اولین تولیدکنندگان محتوای جهانی یوتیوب به رئیس آژانسی تبدیل شده است که برای کمک به موفقیت دیگر اینفلوئنسرها راه‌اندازی شده است. 

کاسپر لی توضیح می دهد که چگونه از یکی از اولین تولیدکنندگان محتوای جهانی یوتیوب به رئیس آژانسی تبدیل شده است که برای کمک به موفقیت دیگر اینفلوئنسرها راه‌اندازی شده است. توئه با ساخت ریل‌هایی که استعدادش در پخت غذاهای ویتنامی را به نمایش می‌گذارد و نیز افشای روش خود برای رسیدن به موفقیت اقتصادی در عصر اینفلوئنسرها به شهرت رسیده است.
کد مطلب: 80341
برچسب ها: اسنپ‌چت
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام