کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

روش‌های پیش‌خرید اپل‌واچ جدید سری 10

سايت خبری ايتنا , 28 شهريور 1403 ساعت 3:01

این شرکت علاوه بر اپل‌واچ سری 10، به عنوان پوشیدنی پرچمدار خود، از اپل واچ اولترا 2 نیز رونمایی کرد. البته متأسفانه پس از دو سال انتظار، اپل‌واچ SE به نسل سوم آپدیت نشده است. طبق برنامه اعلامی، پیش‌سفارش اپل واچ سری 10 از 20 سپتامبر آغاز خواهد شد.


پیش از معرفی گوشی‌های جدید آیفون 16 در جریان رویداد معرفی It's Glowtime در کوپرتینو، مدیران اپل درباره تازه‌ترین مجموعه ساعت‌های هوشمند این شرکت صحبت کردند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از انگجت، این شرکت علاوه بر اپل‌واچ سری 10، به عنوان پوشیدنی پرچمدار خود، از اپل واچ اولترا 2 نیز رونمایی کرد. البته متأسفانه پس از دو سال انتظار، اپل‌واچ SE به نسل سوم آپدیت نشده است. طبق برنامه اعلامی، پیش‌سفارش اپل واچ سری 10 از 20 سپتامبر آغاز خواهد شد.
 
اپل‌واچ 10
اپل واچ همیشه در دو سایز عرضه شده است. در چند نسل گذشته، با قاب‌های 41 یا 45 میلی‌متری در دسترس قرار می‌گرفتند. اکنون در اپل‌واچ 10، سایزهای 42 و 46 میلی‌متر برای خرید در دسترسند. این پوشیدنی دارای صفحه‌نمایش اولد با زاویه دید عریض است و اکنون با دو نوع روکش فلزی عرضه می‌شود: آلومینیوم یا تیتانیوم. و علیرغم صفحه نمایش بزرگتر، 10 درصد نازک‌تر از مدل قبلی خود و در کل سبک‌تر است. قیمت این ساعت‌ها از 399 دلار برای قاب آلومینیومی و 699 دلار برای تیتانیوم شروع می‌شوند. امکان پیش‌سفارش‌ آنها در سایت آمازون و اپل هم‌اکنون باز است و این پوشیدنی‌ها قرار است از 20 سپتامبر ارسال شوند.
 


اپل واچ اولترا 2
تغییرات ریشه‌ای در اپل واچ اولترا 2 دیده نمی‌شود، اما ظاهر مشکی جدیدی پیدا کرده است. همچنین یک بند تیتانیوم میلانی جدید به آن اضافه شده که 100 دلار به قیمت آن می‌افزاید.
 
اپل واچ اولترا 2 همچنان در یک سایز، 49 میلی‌متری، عرضه می‌شود. قیمت این ساعت با روکش جدید 799 دلار است و در حال حاضر برای پیش‌سفارش در سایت آمازون و اپل در دسترس است و در 20 سپتامبر وارد قفسه‌ فروشگاه‌ها خواهد شد.
 


کد مطلب: 80830

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/80830/روش-های-پیش-خرید-اپل-واچ-جدید-سری-10

ايتنا
  https://www.itna.ir