کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

وعده وزیر جدید ارتباطات: اخبار خوبی در زمینه کیفیت اینترنت و دسترسی‌ها در راه است

27 شهريور 1403 ساعت 12:11

ستار هاشمی: وزارت ارتباطات در نظر دارد در زمینه سیاستگذاری کلی،‌ فعال‌تر باشد و مدل‌ها و شیوه‌های جدیدی را به لایه سیاستگذار ارائه دهد.



وزیر ارتباطات گفت: یکی از مطالبه‌گرهای جدی ارتقای کیفیت اینترنت پسر من است و امیدواریم در آینده نزدیک در موضوع ارتقای کیفیت ارتباطات و دسترسی‌ها خبرهای خوبی به مردم بدهیم.

سید ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در موضوع شبکه دو بعد متفاوت وجود دارد، یک بعد کیفیت خدمات ارتباطی است که مشخصا در محدوده ماموریت وزارت ارتباطات قرار می‌گیرد و ما به جد این موضوع را دنبال می‌کنیم و امیدواریم در آینده نزدیک در موضوع ارتقای کیفیت ارتباطات و دسترسی‌ها خبرهای خوبی به مردم بدهیم.

وی افزود: البته ورای خبر آن چیزی هست که مردم در زندگی خود حس و لمس می‌کنند. وزیر ارتباطات تصریح کرد: یکی از مطالبه‌گرهای جدی ارتقای کیفیت اینترنت در منزل من «پسرم» است.
ستاری خاطرنشان کرد: در حال حاضر تیم ویژه‌ای برای آسیب‌شناسی چالش‌های شبکه و کیفیت ارتباطات در وزارت ارتباطات مشغول به کار هستند.

     در همین زمینه بخوانید:
     - آقای پزشكیان! وقت خود را تلف نكنید و مسئله فیلترینگ را حل كنید

وی اظهار کرد: بعد دوم سیاستگذاری است که در وزارت ارتباطات انجام نمی‌شود، اما وزارتخانه در این موضوع سازوکارهایی را در نظر دارد تا در این زمینه کنش‌گری فعال داشته باشد و در قالب سیاست‌های کلی، مدل‌ها و شیوه‌های جدیدی را به لایه سیاستگذار ارائه دهد.
 

رفع فیلترینگ را مجدانه پیگیری می‌کنیم


همچنین وزیر ارتباطات پس از نشست خبری رییس‌جمهور، در توییتی اعلام کرد که پیگیر برنامه‌های پزشکیان است.
ستار هاشمی در توییت خود نوشت:
«‏همانطور که رییس‌جمهور محترم در اولین کنفرانس مطبوعاتی تاکید کردند، دولت با اولویت بالا مشغول برنامه‌ریزی برای اصلاح شیوه کنونی مدیریت فضای مجازی و تعامل با همه نهادهای مرتبط هست. میثاق دولت وفاق ملی با مردم بر زمین نمانده و پیگیری مجدانه آن در حال انجام است.»
توییت وزیر ارتباطات در باره فیلترینگ

 


کد مطلب: 80835

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/80835/وعده-وزیر-جدید-ارتباطات-اخبار-خوبی-زمینه-کیفیت-اینترنت-دسترسی-ها-راه

ايتنا
  https://www.itna.ir