کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کارکنان OpenAI از تغییر «بدشگون» لوگوی این شرکت «متعجب» شده‌اند

سايت خبری ايتنا , 4 مهر 1403 ساعت 1:52

نماد گل شش‌ضلعی این شرکت، که به لطف محبوبیت ChatGPT بسیار معروف شده است، حذف خواهد شد. در عوض، با یک O بزرگ مشکی یا یک حلقه یا دایره ساده جایگزین آن می‌شود که، طبق گزارش‌ها، از نظر کارکنان این شرکت عاری از خلاقیت – و حتی شوم – است.


OpenAI ممکن است در سال آینده دستخوش تغییرات عظیمی شود که یکی از آنها تغییر لوگوی آن است. به نوشته فورچن، با این حال، کارکنان این شرکت وقتی که در یک جلسه اخیر این شرکت نگاهی اجمالی به لوگوی جدید احتمالی آن انداختند چندان برایشان جذاب نبود.
 
به گزارش ایتنا، نماد گل شش‌ضلعی این شرکت، که به لطف محبوبیت ChatGPT بسیار معروف شده است، حذف خواهد شد. در عوض، با یک O بزرگ مشکی یا یک حلقه یا دایره ساده جایگزین آن می‌شود که، طبق گزارش‌ها، از نظر کارکنان این شرکت عاری از خلاقیت – و حتی شوم – است.
 
گفته می‌شود که این لوگوی جدید کاملاً برخلاف لوگوی فعلی OpenAI است که برای نشان دادن «دقت، پتانسیل‌ها و خوش‌بینی» طراحی شده است. ظاهراً این شرکت یک سال پیش پس از استخدام افراد جدید برای تیم آفرینش و طراحی داخلیش، تلاش‌های طراحی مجدد خود را آغاز کرد. فورچن می‌گوید یکی از دلایلی که OpenAI قصد دارد به ظاهری کاملاً جدید روی بیاورد این است که مالکیت تایپ‌فیس (خانواده فونت) مورد استفاده برای لوگو و وب‌سایتش را در اختیار ندارد. این شرکت، شاید، به دنبال تثبیت هویت خود با تبدیل شدن به یک نام خودمانی‌تر است.

 

فورچن همچنین قبلا گزارش داده بود که OpenAI در سال آینده ساختار پیچیده شرکت غیرانتفاعی خود را تغییر می‌دهد. این شرکت به عنوان یک شرکت غیرانتفاعی شروع به کار کرد، و یک نهاد غیرانتفاعی همچنان بازوی انتفاعی آن را کنترل می‌کند.

سم آلتمن، مدیرعامل OpenAI به کارکنانش گفته است که این شرکت در حال دور شدن از ساختار غیرانتفاعی خود و در حال تبدیل شدن به یک شرکت انتفاعی سنتی‌تر است. با این حال، اگر رهبران OpenAI به نظر بازخورد کارکنانش اهمیت دهند، این OpenAI جدید با لوگوی دیگری دوران جدید خود را آغاز خواهد کرد و نه لوگوی که حتی خود افراد درون‌سازمانیش آن را بدیمن می‌دانند.
 


کد مطلب: 80947

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/80947/کارکنان-openai-تغییر-بدشگون-لوگوی-این-شرکت-متعجب-شده-اند

ايتنا
  https://www.itna.ir