کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیشنهاد ویژه فورد برای خریداران خودروهای برقی: شارژر خانگی و نصب رایگان

سايت خبری ايتنا , 19 مهر 1403 ساعت 3:41

بخش خودروهای الکتریکی فورد در ماه‌های اخیر با مشکلاتی مواجه بوده است. پیشبینی شده که این شرکت در سال جاری تا ۵.۵ میلیارد دلار ضرردهی داشته باشد.


فورد برای تشویق به خرید خودروهای الکتریکی (EV) خود پیشنهاد ویژه‌ای ارائه کرده است: یک شارژر خانگی رایگان به همراه نصب آن. این پیشنهاد برای کسانی است که از ۱ اکتبر تا ۲ ژانویه، خودروهای Mustang Mach-E، F-150 Lightning یا E-Transit را خریداری یا اجاره کنند. فورد همچنین ممکن است این برنامه را در صورت موفقیت تمدید کند. برای مشتریان تجاری فورد، به جای شارژر رایگان، ۲۰۰۰ دلار اعتبار شارژ تجاری ارائه می‌شود.

به گزارش ایتنا و به نقل از انگجت، این پیشنهاد شامل یک شارژر سطح ۲ خانگی است که معمولاً قیمت آن 1310 دلار است و نصب آن حدود 2000 دلار هزینه دارد.

این تخفیف می‌تواند برای خریداران و اجاره‌کنندگان خودروهای الکتریکی فورد صرفه‌جویی قابل‌توجهی به همراه داشته باشد. البته، مشتریان باید اطمینان حاصل کنند که سیم‌کشی گاراژ آنها با شارژر سطح ۲ همخوانی داشته باشد.

 

بخش خودروهای الکتریکی فورد در ماه‌های اخیر با مشکلاتی مواجه بوده است. پیشبینی شده که این شرکت در سال جاری تا ۵.۵ میلیارد دلار ضرردهی داشته باشد. در اوایل سال، تولید F-150 Lightning به دلیل تقاضای کمتر از انتظار کاهش یافت و منابع به تولید خودروهای دیگر مانند برونکو و رنجر منتقل شدند. همچنین، فورد عرضه برخی مدل‌های الکتریکی خود را به تأخیر انداخت و تمرکز خود را بیشتر بر تولید خودروهای هیبریدی معطوف کرد. در نهایت، این شرکت در ماه اوت پروژه شاسی‌بلند سه‌ردیفه الکتریکی خود را نیز متوقف کرد. 

این پیشنهاد شارژر رایگان می‌تواند خریداران بیشتری را به سمت آن جذب کند و برای فورد مفید واقع شود، اما احتمالاً نخواهد توانست مشکلات اساسی‌تر این بخش از شرکت را به طور کامل حل کند.


کد مطلب: 81145

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/81145/پیشنهاد-ویژه-فورد-خریداران-خودروهای-برقی-شارژر-خانگی-نصب-رایگان

ايتنا
  https://www.itna.ir