کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مقایسه گلکسی واچ 7 با گلکسی واچ 6

16 مهر 1403 ساعت 7:44

با مقایسه گلکسی واچ 7 با گلکسی واچ 6 متوجه می‌شوید که گلکسی واچ 7 نسخه اصلی و مهم به نظر می‌رسد و از نسخه به‌روزرسانی‌شده تکراری خیلی دور است. البته طی مقایسه گلکسی واچ 7 و 6 نیز می‌توان فهمید که گلکسی واچ 6 همچنان ساعتی فوق‌العاده دارد و یکی از بهترین ابزارهای هوشمند مناسب برای کاربران اندروید در سال 2024 است. ناگفته نماند که واچ 6 هنوز به بهبود بیشتری نیاز دارد.


---------------- رپورتاژ آگهی -----------------

با مقایسه گلکسی واچ 7 با گلکسی واچ 6 متوجه می‌شوید که گلکسی واچ 7 نسخه اصلی و مهم به نظر می‌رسد و از نسخه به‌روزرسانی‌شده تکراری خیلی دور است. البته طی مقایسه گلکسی واچ 7 و 6 نیز می‌توان فهمید که گلکسی واچ 6 همچنان ساعتی فوق‌العاده دارد و یکی از بهترین ابزارهای هوشمند مناسب برای کاربران اندروید در سال 2024 است. ناگفته نماند که واچ 6 هنوز به بهبود بیشتری نیاز دارد.
پیش از نهایی کردن خرید خود بهتر است تمام اطلاعات و ویژگی‌های مهم گزارش‌شده درباره این 2 مدل واچ را به‌طور کامل بررسی کنید. درواقع، با نگاه دقیق به این 2 مدل واچ سامسونگ می‌توانید نیازها و انتظارات خود را در نظر بگیرید و سپس برای خرید بهترین گزینه دست به کار شوید. به نظر شما کدام‌یک از این 2 مدل واچ بهتر از دیگری است؟
 

مقایسه گلکسی واچ 7 با گلکسی واچ 6 از نظر باتری و حفظ انرژی


یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مثبتی که در گلکسی واچ 7 ارتقاء یافته، مصرف انرژی کارآمدتر آن است. به هر حال عمر باتری یکی از اصلی‌ترین نکات مورد توجه در تمام وسایل الکترونیکی و هوشمند به‌شمار می‌آید.
متاسفانه واچ 6 به دلیل قدرت و توان کم باتری مورد شکایت مکرر افراد قرار دارد؛ درحالی‌‌که واچ سری 7 با این مشکل روبه‌رو نیست. 2 واچ گلکسی 5 و 6 حداکثر 40 ساعت شارژ نگه‌می‌دارند. شاید به نظر زیاد باشد؛ اما واچ اصلی یا گروه 7 واچ گلکسی تا 4 روز کامل دوام و کارایی دارند.
خبر خوب اینکه در مقایسه واچ 7 و 6 می‌توان متوجه شد که گلکسی واچ 7 دارای چیپست به‌روز‌شده‌ای است که می‌تواند تا 50درصد از انرژی باتری را در بخش مدیریت انرژی به‌طور کارآمدی مصرف کند. این ویژگی ارتقاء 30درصدی واچ‌ گلکسی 7 را در مقایسه با نسل‌های قبلی نشان می‌دهد.
 

مقایسه گلکسی واچ 7 و 6 از نظر نمایش وضعیت سلامتی کاربر


شاید از سنسور سلامتی گلکسی واچ‌هایی که در آینده رونمایی می‌شوند، اطلاعات دقیقی در دست نداشته باشیم، اما سامسونگ در سری 7 واچ خود مجهز به ویژگی جدیدی به نام آپنه خواب شده است که حتی می‌تواند خواب باکیفیت کاربر را نشان دهد یا اینکه او را از بهبود روند خواب خود آگاه کند.
به نظر می‌رسد که اپل نیز در واچ سری 10 خود از همین ویژگی استفاده می‌کند. آیا اضافه شدن این ویژگی جدید، کاربران و دارندگان واچ 6 را قانع می‌کند که برای تعویض واچ خود دست به کار شوند؟ آپنه خواب وضعیت بالقوه و کشنده‌ای است که در این حالت تنفس شما به‌صورت دوره‌ای به مدت بیش از 10 ثانیه مختل می‌شود.
متاسفانه این حالت و اختلال به‌طور معمول نادیده گرفته می‌شود و می‌تواند خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. بنابراین ویژگی جدید گلکسی واچ ۷ دارای اهمیت بالایی است و می‌تواند کاربران را به تعویض واچ خود تشویق کند.
 

مقایسه گلکسی واچ 7 با گلکسی واچ 6 از نظر طراحی

 
مقایسه واچ 7 با واچ 6 سامسونگ

گلکسی واچ 7 در 3 نسخه طراحی، تولید و به بازار عرضه می‌شود. سامسونگ قصد دارد که مدل کلاسیک این سری از واچ‌ها را با قاب چرخان تولید کند و مدل بزرگ‌تر یا پرو نیز برای آن در نظر گرفته است. نسخه سوم نیز درواقع حالت استاندارد واچ گلکسی 7 خواهد بود.
این مدل از واچ نشان می‌دهد که سامسونگ برخلاف واچ‌هایی که به تازگی طراحی و تولید کرده است، قصد دارد ساعت هوشمندی با فرمت مربعی را به بازار عرضه کند. نسخه استاندارد یا سوم واچ 7 با صفحه نمایش مربعی آن بهترین انتخاب برای کاربرانی است که با مقایسه گلکسی واچ 7 با گلکسی واچ 6، به دنبال خرید بهترین گزینه هستند.
از آنجایی که سامسونگ قصد دارد با سری اپل واچ اولترا رقابت کند، گلکسی واچ 7 پرو زاویه‌دار را طراحی و تولید کرده است. به هر حال می‌توان گفت با مقایسه گلکسی واچ 7 و 6 به‌طور حتم به تغییراتی که در طراحی ساخت این 2 واچ وجود دارد، پی می‌برید. با توجه به ارتقاءهای اخیر این مدل از واچ‌های گلکسی، تعویض واچ شما دور از ذهن نخواهد بود.
 

مقایسه گلکسی واچ 7 و 6 از نظر صفحه نمایش

 
گلکسی واچ 7 یا گلکسی واچ 6

از میان تمام تفاوت‌هایی که ذکر شد، مهم‌ترین به‌روزرسانی بالقوه‌ای که در مقایسه گلکسی واچ 7 و 6 به چشم می‌آید، صفحه نمایش آن‌ها خواهد بود. برند سامسونگ در تولید واچ جدید خود از ویژگی آمولد صفحه نمایش استفاده می‌کند که یکی از جدیدترین فناوری‌ها محسوب می‌شود.
این نوع فناوری کمک می‌کند تا شما هنگام تابش نور خورشید، صفحه نمایش واچ را راحت‌تر مشاهده کنید. ویژگی مربوط به صفحه نمایش یکی از مشخصاتی است که در سری 7 واچ گلکسی شاهد آن خواهیم بود. واچ 7 صفحه نمایش میکرو ال ای دی دارد و نسبت به واچ 6 با ارتقاء و بهبود بالایی همراه نبوده است.
 

خرید آنلاین واچ گلکسی 7 و 6


بعد از مقایسه گلکسی واچ 7 با گلکسی واچ 6 شما برای خرید کدام‌یک از آن‌ها دست به کار می‌شوید؟ شاید واچ سری 7 دارای کیفیت بالاتری باشد، اما بدون شک قیمت آن نسبت به سری 6 بیشتر خواهد بود.
اگر قصد خرید هریک از این واچ‌ها را دارید، می‌توانید به‌صورت آنلاین و از طریق دیجی‌کالا برای خرید نهایی خود دست به کار شوید. این سایت یکی از فروشگاه‌های معتبر و به‌روزی است که مشخصات انواع واچ‌ها را با جزئیات در اختیار کاربران و خریداران قرار می‌دهد.


کد مطلب: 81182

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/81182/مقایسه-گلکسی-واچ-7-6

ايتنا
  https://www.itna.ir