کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به‌روزرسانی iOS 18.1 با قابلیت‌های جدید:

ایرپاد پرو به‌عنوان سمعک و عرضه اپل اینتلیجنس

سايت خبری ايتنا , 2 آبان 1403 ساعت 23:27

قیمت ایرپاد پرو ۲ حدود ۲۴۹ دلار است که به مراتب کمتر از هزینه‌های بالای سمعک‌های سنتی است.


اپل هفته آینده نسخه رسمی iOS 18.1 را عرضه خواهد کرد که شامل دو ویژگی مهم است: قابلیت استفاده از AirPods Pro 2 به‌عنوان سمعک و اضافه شدن Apple Intelligence.

به گزارش ایتنا و به نقل از انگجت، این به‌روزرسانی که پیشتر نسخه بتای آن در سپتامبر عرضه شده بود، حالا به صورت عمومی در دسترس قرار می‌گیرد.

یکی از این ویژگی‌های جدید، امکان استفاده از ایرپاد پرو 2 به‌عنوان سمعک است. این قابلیت، که به تازگی تاییدیه FDA را دریافت کرده، برای کاربر این امکان انجام یک تست شنوایی را فراهم می‌آورد تا در صورت وجود کم‌شنوایی به وی توصیه شود به یک متخصص مراجعه کند. با این ویژگی، کاربر می‌تواند صدای محیط را تقویت کرده و تنظیمات پویا را به صورت لحظه‌ای سفارشی‌سازی کنند.

 

با این که ایرپاد پرو نمی‌تواند جایگزین کامل سمعک‌های حرفه‌ای شود، اما می‌تواند یک گزینه اقتصادی‌تر برای افرادی باشد که به راهکارهای ساده‌تری نیاز دارند. قیمت ایرپاد پرو ۲ حدود ۲۴۹ دلار است که به مراتب کمتر از هزینه‌های بالای سمعک‌های سنتی است.

ویژگی دیگر iOS 18.1، افزوده شدن اپل اینتلیجنس است که اولین بار در کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل در ماه ژوئن معرفی شده بود. این ابزار هوش مصنوعی شامل قابلیت‌های اولیه‌ای مانند ضبط هوشمند صدا و تبدیل آن به متن در برنامه‌های مختلف مانند Mail، Notes و Pages است.

 


همچنین ابزارهای نوشتاری برای بررسی املاء و گرامر از دیگر امکانات این سیستم هوش مصنوعی است. اپل برنامه دارد تا در به‌روزرسانی‌های آینده، ویژگی‌های بیشتری را به این ابزار اضافه کند.


کد مطلب: 81450

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/81450/ایرپاد-پرو-به-عنوان-سمعک-عرضه-اپل-اینتلیجنس

ايتنا
  https://www.itna.ir