AI Overview پاسخهای عمیق و تفصیلی ارائه میدهد که نه تنها به سوالات پاسخ میدهد بلکه به پرسشهای مرتبطی که کاربر هنوز مطرح نکرده نیز پاسخ میدهد.
بازاریابان باید فراتر از ترافیک گوگل حرکت کنند؛
جستجوی بدون کلیک در سال ۲۰۲۵
سايت خبری ايتنا , 20 دی 1403 ساعت 2:05
AI Overview پاسخهای عمیق و تفصیلی ارائه میدهد که نه تنها به سوالات پاسخ میدهد بلکه به پرسشهای مرتبطی که کاربر هنوز مطرح نکرده نیز پاسخ میدهد.
با ظهور AI Overview، واقعیت جستجوی بدون کلیک به یک پدیده انکارناپذیر تبدیل شده است. این تغییرات ناشی از رفتارهای متغیر کاربران و پیشرفتهای چشمگیر هوش مصنوعی است.
به گزارش ایتنا، از زمان معرفی اسنیپتهای ویژه توسط گوگل در سال 2014، متخصصان سئو درباره ماهیت جستجوی بدون کلیک صخبت کردهاند و حالا با ورود AI Overview ، این واقعیت به وضوح قابل مشاهده است.
AI Overview (AIO) پاسخهای عمیق و تفصیلی ارائه میدهد که نه تنها به سوالات پاسخ میدهد بلکه به پرسشهای مرتبطی که کاربر هنوز مطرح نکرده نیز پاسخ میدهد. این پاسخها به قدری طولانی هستند که در حالت گسترش یافته، تقریباً نیمی از صفحه را در دستگاههای دسکتاپ و موبایل اشغال میکنند و بنابراین کاربران دیگر نیازی به کلیک برای مشاهده اطلاعات کامل ندارند.
آیا گوگل به طور کامل چشمانداز سئو را تغییر داده است؟ پاسخ مثبت است. بازاریابان باید خود را با این تغییرات وفق دهند تا کار آنها بیارزش نشود. توانایی رو به رشد هوش مصنوعی برای استدلال مؤثرتر و حفظ زمینه بیشتر، به برندها این امکان را میدهد که از رقبا پیشی بگیرند.
کاهش شدید در تعداد کلیکها نباید باعث وحشت بازاریابان شود. ما باید خود را با شرایط جدید وفق دهیم و آسانترین بخش این معما، اندازهگیری است.
کد مطلب: 82623
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/82623/جستجوی-بدون-کلیک-سال-۲۰۲۵