گوگل سهم خود را در بازار ایالات متحده افزایش داد. بنا بر اعلام ComScore در بازار موتورهای جستوجو مقداری از سهم رقبای این شرکت یعنی یاهو و مایکروسافت بنفع گوگل کاهش یافت. بدین ترتیب در ماه گذشته گوگل با کسب 58.5 درصد و با 1.5 درصد افزایش نسبت به ماه سپتامبر فاصله خود را در این رقابت با دیگر رقبا افزایش داد. یاهو باکاهش از 23.7 درصد به 22.9 درصد در جایگاه دوم قرار گرفت. این درحالی است که سومین رده متعلق به مایکروسافت میباشد که با سقوط از 10.3 درصد درحال حاضر 9.7 درصد از سهم بازار موتورهای جستوجو را در ایالات متحده بخود اختصاص داده است. بنا بر گزارش ComScoreردههای چهارم و پنجم نیز بترتیب عبارتند از Ask Network با 4.7 درصد و Time Warner Network با 4.2 درصد. در همین گزارش از کل 10.5 میلیارد جستوجوی انجام شده در ایالات متحده و در ماه اکتبر، گوگل موفق گردید 6.1 میلیارد را بخود اختصاص دهد که فاصله بسیار زیادی را با رقم 2.4 میلیارد جستوجو که از طریق یاهو صورت پذیرفته نشان میدهد.