ایتنا- مخابراتیها در زمان برگزاری نمایشگاه تلکام به سرعت به میان غرفهها آمده و با جمعآوری تعدادی از خبرنگاران و بردن آنها به دفتر مدیر عامل این شرکت، نشان دادند که قصد تقابل با وزیر ارتباطات را دارند.
آقای وزیر! موتور تبلیغاتی مخابرات روشن شد
سايت خبری موبنا , 10 مهر 1392 ساعت 13:29
ایتنا- مخابراتیها در زمان برگزاری نمایشگاه تلکام به سرعت به میان غرفهها آمده و با جمعآوری تعدادی از خبرنگاران و بردن آنها به دفتر مدیر عامل این شرکت، نشان دادند که قصد تقابل با وزیر ارتباطات را دارند.
امید همراه – این روزها وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با مخابراتیها در چالش و جدل است. اول آنکه وزیر مخالف گران کردن نرخ تعرفههای مخابراتی بود و دوم آنکه وی قصد دارد کابل مسی را که بخشی از زیرساخت کشور و متعلق به مردم میداند از انحصار مخابرات خارج کند.
وزیر ارتباطات با هدف احقاق حقوق مردم به میدان آمده و در طرف مقابل مخابراتیها نیز اینگونه پاسخ میدهند که جنس فروخته شده پس داده نمیشود.
این بحثها نیز از روز اول برگزاری نمایشگاه تلکام اوج گرفت و این روزها نیز شاهد بیسابقهترین اظهار نظرات از سوی مدیران مخابرات هستیم. البته مخابراتیها خط و نشان هم کشیدهاند که احدی حق ندارد و نمی تواند با خصوصیسازی مخالف باشد و در این میان فرق نمیکند که چه دولت یا فردی بخواهد چنین اظهارنظری کند.
حالا همانطور که پیشبینی میشد این درگیریها وارد لایههای بیشتری از رسانههای کشور شده و میشود.
اگرچه وزیر ارتباطات جدید هنوز تیم رسانهای مشخص و با تجربهای در اختیار ندارد، اما ظاهراً مخابراتی که از این قبیل درگیریها کم نداشتهاند و تیم رسانهای نزدیک به ۲۰ ساله در اختیار دارد، موتور تبلیغاتی خود را روشن کرده است.
شب گذشته رگههایی از کشیده شدن این مباحث به شبکههای تلویزیونی مشاهده شد.
از صبح روز جاری هم مخابراتیها اقدام به تدوین گزارش عملکرد خود بعد از خصوصیسازی کرده و اقدام به ارسال آن برای رسانهها کردهاند.
اگرچه برخی از رسانههای وابسته به مخابرات از صبح اول وقت نسبت به ارسال پیامک برای فعالان این حوزه نیز اقدامات خود را آغاز کردهاند.
پیش از این نیز مخابراتیها در زمان برگزاری نمایشگاه تلکام به سرعت به میان غرفهها آمده و با جمعآوری تعدادی از خبرنگاران و بردن آنها به دفتر مدیر عامل این شرکت، نشان دادند که قصد تقابل با وزیر ارتباطات را دارند.
به هر حال موتور تبلیغاتی مخابراتیها با سابقه ۲۰ ساله روشن شده و قصد به حاشیه راندن وزارت ارتباطات از سر راه خود را دارند، از این رو باید منتظر ماند و دید وزیر ارتباطات دست به اقدام خاصی در این خصوص خواهد زد؟
شاید هم رگولاتوری جریمه انضباطی برای مصاحبهها و طرح مسایل از سوی این اپراتور در رسانهها در نظر بگیرد؟!
کد مطلب: 27777
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/note/27777/آقای-وزیر-موتور-تبلیغاتی-مخابرات-روشن