ایتنا - گلمر بحری مدیرعامل پاد: کسپرسکی بیتردید بیشترین سهم بازار ایران را در اختیار دارد
دومین کنفرانس چهار روزه نمایندگان شرکت پارس آتنا دژ(پاد) سهشنبه یازدهم تا جمعه چهاردهم مهرماه و با حضور بیش از ۵۰ نفر از نمایندگان این شرکت در شهر همدان برگزار شد.
به گزارش ایتنا از روابط عمومی شرکت پاد، در روز نخست این کنفرانس، مدیران شرکت پاد به تشریح وضعیت این شرکت در یک سال گذشته و برنامههای پیش رو پرداختند. گلمر بحری مدیرعامل شرکت پاد در این کنفرانس گفت: سال گذشته مشکلات زیادی پیش روی بخشخصوصی و به ویژه شرکتهای فعال در حوزه امنیت شبکه و اطلاعات قرار داشت، اما همدلی و همراهی نمایندگان پاد سبب پشت سر گذاشتن مشکلات شد. وی افزود: سازمانهای بزرگ و متوسط تا حدود زیادی به اهمیت امنیت شبکه و اطلاعات پی بردهاند و باید با راهنمایی صحیح، به سمت استفاده از محصولات باسابقه و معتبر این حوزه بروند.
بحری با بیان این که کسپرسکی بیتردید بیشترین سهم بازار ایران را در اختیار دارد گفت: براساس گزارش گارتنر، این برند اکنون به عنوان یکی از لیدرهای بازار آنتی ویروس در دنیا مطرح است. علت همکاری شرکت پاد با کسپرسکی نیز محصولات با کیفیت این شرکت بوده است. برای ما بسیار اهمیت دارد که کالایی را عرضه کنیم که به امنیت شبکه و اطلاعات کشور کمک کند.
مدیرعامل شرکت پاد همچنین به معرفی محصولات جدید این شرکت پرداخت و گفت: محصول KSOS به عنوان نخستین راه حل امنیتی ویژه شرکتهای کوچک و متوسط در جهان از سوی کسپرسکی عرضه شده است. این محصول حداقل ۴۰ درصد ارزانتر از محصولات سازمانی کسپرسکی است. کارایی آسانی داد و از امکانات نسخه فعلی سازمانی کسپرسکی (Open Space Security) بهرهمند است. بحری در مورد ویژگیهای راهکار جدید کسپرسکی برای شبکههای مجازی نیز توضیح داد: با استفاده از این محصول، سازمانها تنها نیاز به یک نسخه آنتی ویروس برای هر سرور فیزیکی، مستقل از تعداد سرورهای مجازی بر روی آن خواهند داشت، امکان مدیریت توسط کنسول مدیریتی کسپرسکی فراهم است و از Vmware و Citrix نیز پشتیبانی میکند.
آرش ایرانمنش مدیر فروش منطقه آسیای غربی کسپرسکی نیز در این مراسم با بیان این که پاد به عنوان یکی از موفقترین نمایندگان کسپرسکی در ایران مطرح است گفت: از جانب کسپرسکی به خاطر رشد قابل توجه فروش پاد و نمایندگانش سپاسگزاری میکنم.
گلرخ بحری مدیر مارکتینگ شرکت پاد نیز گفت: برنامههای مختلفی برای کمک به فعالیتهای بازاریابی نمایندگان در سال گذشته اجرا شد که در سال آینده نیز قویتر و بیش از گذشته ادامه خواهد داشت. وی حمایتهای مادی و معنوی از نمایندگان برای حضور در نمایشگاهها و برگزاری سمینارهای تخصصی را از جمله فعالیتهای بخش مارکتینگ برشمرد و گفت: برنامههای ویژهای برای افزایش همکاری با رسانههای کشوری و استانی نیز در نظر گرفته شده است.
همچنین در این مراسم از پورتال نمایندگان شرکت پاد رونمایی شد. خدیجه فیروزی مقیم مدیر بازرگانی شرکت پاد در مورد این پورتال توضیح داد: تمام نیازهای نمایندگان از دریافت قیمت گرفته تا ثبت سفارشات به صورت آنلاین و ۲۴ ساعته از طریق این پورتال پاسخ داده میشود. وی ارائه گزارشات دورهای و همچنین اعلام زمان پایان قراردادهای مشتریان هر نماینده را از ویژگیهای این پورتال برشمرد و گفت: با استفاده از این پورتال ارائه خدمات به نمایندگان در سریعترین زمان ممکن و با حداقل اشتباه صورت خواهد گرفت.