ایتنا - طبق مصوبه سازمان تنظیم مقررات ارتباطات، اپراتورها موظفند برای ارسال پیامکهای انبوه رضایت مشترکان خود را در نظر گرفته و پس از اعلام رضایت مشترکان نسبت به ارسال پیامکهای تبلیغاتی برای آنها اقدام کنند.
پای پیامکهای تبلیغاتی به ایرانسل هم باز شد!
خبرگزاری ايسنا , 23 بهمن 1391 ساعت 10:44
ایتنا - طبق مصوبه سازمان تنظیم مقررات ارتباطات، اپراتورها موظفند برای ارسال پیامکهای انبوه رضایت مشترکان خود را در نظر گرفته و پس از اعلام رضایت مشترکان نسبت به ارسال پیامکهای تبلیغاتی برای آنها اقدام کنند.
اگر شما هم از مشترکانی باشید که از سیمکارتهای اپراتور دوم کشور استفاده میکنید، احتمالا طی هفتههای اخیر با دریافت پیامکهای تبلیغاتی مواجه شدهاید.
به گزارش ایتنا از ایسنا، بحث و صحبت درباره پیامکهای تبلیغاتی موضوع جدیدی نیست و مدتهاست اپراتور اول (همراه اول) چنین امکانی را فراهم آورده تا آن دسته از مشترکان همراه اول که علاقهمند به دریافت پیامکهای تبلیغاتی هستند این پیامکها را دریافت کنند.
البته این شرکت راهی برای آنهایی که به دریافت این پیامکها علاقه ندارند باز گذاشته و آنها میتوانند با ارسال کدی خاص اعلام کنند علاقهای به دریافت پیامکهای تبلیغاتی ندارند که البته این در این صورت دیگر شانس دریافت پیامکهای اداری و کاری و یا بانکی را هم از دست خواهند داد.
اما در میان مشترکان ایرانسل هنوز حجم این پیامکها خیلی بالا نیست و ممکن است در طول هفته تنها یک پیامک تبلیغی به آنها برسد اما در هر حال به نظر میرسد پای این پیامکها به دومین اپراتور کشور هم باز شده است.
در این میان اینگونه اعلام میشود که برخی شرکتها به صورت اتفاقی برخی شمارههای تماس را انتخاب کرده و تبلیغات خود را برای آنها پیامک میکنند که با این وجود این رویه پیش از این طی شش سال فعالیت قبلی ایرانسل کمتر مشاهده شده بود.
طبق مصوبه سازمان تنظیم مقررات ارتباطات، اپراتورها موظفند برای ارسال پیامکهای انبوه رضایت مشترکان خود را در نظر گرفته و پس از اعلام رضایت مشترکان نسبت به ارسال پیامکهای تبلیغاتی برای آنها اقدام کنند.
در حال حاضر شماره تلفن ۹۹۹۰ برای همراه اول و ۷۰۰ برای ایرانسل در اختیار کاربران این دو اپراتور است تا مشترکان در صورت عدم تمایل به دریافت این پیامکها موضوع را به اپراتور خود اعلام کنند.
اما مدیر روابط عمومی ایرانسل هم درباره این موضوع به خبرنگار ایسنا گفت: مشترکانی که به هر دلیلی مایل به دریافت پیامکهای اطلاع رسانی در خصوص محصولات و خدمات جدید ایرانسل نیستند میتوانند از خط ایرانسل خود با شماره ۷۰۰ و از سایر خطوط با شماره ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ با کارشناسان مرکز تماس شبانهروزی ایرانسل تماس بگیرند و یا عدد ۲ را به شماره ۵۰۰۵ ارسال کنند.
به گفته آرش کریم بیگی مشترکان در هر زمان در صورت تمایل جهت دریافت مجدد پیامکهای مذکور، میتوانند درخواست خود را به سادگی و از طریق ارتباط با مرکز تماس ایرانسل مطرح نمایند.
کد مطلب: 25213
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/report/25213/پای-پیامک-های-تبلیغاتی-ایرانسل-هم-باز