۰
plusresetminus
چهارشنبه ۶ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۳۳

ابزار جدید مایکروسافت برای شبکه‌های اجتماعی در نرم‌افزار Dynamics CRM

ايتنا - مایکروسافت، این نرم‌افزار که در زمینه مدیریت ارتباطات با مشتری فعالیت می‌کند، از پایان سال جاری میلادی ابزار ویژه دسترسی به شبکه‌های اجتماعی را در اختیار تمامی کاربران جدید و قدیمی خود می‌گذارد.


شرکت مایکروسافت به نسخه جدید نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) خود ابزار مخصوص شبکه‌های اجتماعی را اضافه می‌کند تا کاربرد آن برای شرکت‌ها و سازمان‌ها بیشتر شود.

به گزارش ایتنا از همكاران سيستم، شرکت Salesforce. com که حاکمیت این بازار را در دست دارد، سال گذشته ابزار مشابهی را روانه بازار کرده بود.

به گفته سِت پاتون، مدیر بازاریابی جهانی نرم‌افزار Dynamics CRM مایکروسافت، این نرم‌افزار که در زمینه مدیریت ارتباطات با مشتری فعالیت می‌کند، از پایان سال جاری میلادی ابزار ویژه دسترسی به شبکه‌های اجتماعی را در اختیار تمامی کاربران جدید و قدیمی خود می‌گذارد.

در این اقدام از مزایای سرویس پست الکترونیکی Outlook مایکروسافت نیز استفاده می‌شود تا کاربران در آن بتوانند مانند صفحه ویژه خود در شبکه‌های اجتماعی اطلاعات مورد نظر را منتشر کنند، با دیگر همکاران در ارتباط باشند و به جزئیات مشخصات هر یک از مشتریان دسترسی پیدا کنند.

پاتون در این باره توضیح داد: «شما نیازی به استفاده از دیگر ابزار‌ها نخواهید داشت. این ابزار جدید به کاربران کمک می‌کند تا بر اساس فضای Outlook نیازهای خود را برطرف کنند.»

 
کد مطلب: 19736
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام