کد مطلب: 47593
Share/Save/Bookmark

کمک سنسورهای ایتنل به کاربران در هنگام خرید

 
شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۵۶
 
ایتنا - شرکت اینتل برای پنج سال آینده، بالغ بر ۱۰۰ میلیون دلار روی صنعت خرده‌فروشی سرمایه‌گذاری می‌کند و قصد دارد که در این مدت با در نظر گرفتن امکانات و همچنین موانعی که در این مسیر پیش رو دارد، به اهداف خود برسد.
کمک سنسورهای ایتنل به کاربران در هنگام خرید


شرکت اینتل، در حال راه‌اندازی پلتفرم جدیدی است که می‌تواند خرید را برای مشتریان جالب‌تر و به‌روزتر کند. هرچند تکنولوژی روز به روز، تجربه خرید را پیشرفته‌تر می‌کند و آن را ارتقاء می‌دهد، ولی اینتل می‌خواهد رشدی فراتر از سرعت تکنولوژی داشته باشد و تجربه‌های پیشرفته‌تر و جالب‌تری برای مردم رقم بزند. این غول آی‌تی، در حال راه‌اندازی یک پلتفرم مخصوص خرده‌فروشی است که می‌تواند مجموعه‌ای از حسگرها، کیت‌های نرم‌افزاری و دیگر اجزای فروشگاهی را در یک بسته دور هم جمع کرده و مجموعه‌ای مفید و اثربخش ارائه دهد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از انگجت، اینتل به دنبال آن است که به فرآیند موجودی گرفتن، ارائه بازخورد روی عادت‌های خرید و شخصی‌سازی آن سرعت بخشد و تا جایی که امکان دارد، در وقت افراد صرفه‌جویی کند. البته فروشگاه‌ها هم از این طرح اینتل نفع می‌برند و با این اقدام، خیلی از امور برای آنها آسان می‌شود و می‌توانند به شکلی بهتر و صحیح‌تر به مردم خدمت رسانی کنند. در این زمینه، سنسورهای اینتل مهم ترین نقش را ایفا خواهند نمود.

شرکت اینتل برای پنج سال آینده، بالغ بر ۱۰۰ میلیون دلار روی صنعت خرده‌فروشی سرمایه‌گذاری می‌کند و قصد دارد که در این مدت با در نظر گرفتن امکانات و همچنین موانعی که در این مسیر پیش رو دارد، به اهداف خود برسد. گفتنی است که این روش، تنها راه حلی نیست که اینتل برای رسیدن به اهداف خود انتخاب کرده و سایر راه‌حل‌ها نیز در راه هستند و در آینده‌ای نه‌چندان دور علنی خواهند شد.




شرکت مورد بحث، قصد دارد که این پلتفرم را در نمایشگاه به نمایش بگذارد. مثلاً ShopperMXTM HIVE برای مغازه‌ها، فروشگاه‌ها و به ‌طور کلی برای خرده ‌فروشی‌ها، پیش‌نمایشی از واقعیت مجازی را برای صفحات فروشگاهی راه‌اندازی کرده است. به طور خلاصه می‌توان گفت اگر این پلتفرم شرکت اپل، بتواند محدودیت‌های مربوط به تکنولوژی را از پیش رو بردارد، به خوبی مورد استقبال مردم و منتقدان قرار می‌گیرد و می‌تواند خیلی زود جایگاه خود را در بازار فناوری پیدا کند.

به احتمال زیاد، اینتل اولین اسمی نیست که در زمینه خرده‌فروشی می‌شنوید و مسلماً شرکت‌های دیگری هم هستند که در این زمینه فعالیت می‌کنند، اما تفاوت با سایر شرکت‌ها این است که همواره در بین رقبای خود پیشتاز بوده و محصولاتی قدرتمند را به نام خود ثبت کرده است. یکی از راه‌هایی که اینتل می‌تواند از طریق آن در کسب و کار اینترنت اشیاء پیشرفت کند، استفاده از همین پلتفرم‌ها است.