۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۸۹ ساعت ۱۳:۲۹

ثبت نام اینترنتی الکامپ، فرصتی عادلانه برای همه متقاضیان

به گزارش روابط عمومي سازمان نظام صنفي رايانه‌اي، مدیراجرایی نمایشگاه الکامپ شانزدهم با اعلام این خبر گفت: برای اولین بار در تاریخ نمایشگاهی ایران کل فرایند ثبت نام و جانمایی غرفه­ها در الکامپ شانزدهم از ابتدا تا انتها به صورت اینترنتی انجام شد. محمد ثروتی افزود : علیرغم مراجعات فراوان و تقاضاهای بسیاری که در بازه زمانی شروع ثبت نام وجود داشت و از سویی با توجه به این که انجام کاری در این سطح و برای اولین بار در کشور نگرانی خاصی را نیز به همراه دارد، تمهیدات فنی، سخت افزاری و نرم افزاری مناسبی در نظر گرفته شد تا این کار به خوبی انجام شود. مدیر اجرایی نمایشگاه الکامپ شانزدهم هدف از انجام ثبت نام به صورت اینترنتی را ایجاد فرصت‌های برابر برای کلیه شرکت‌ها، پرهیز از ایجاد رانت و روابط غیرشفاف و نهایتا تسهیل گردش کار بر اساس پتانسیل‌های ارائه خدمات اینترنتی برشمرد و اظهار داشت: از آنجا که در شیوه ثبت نام به صورت اینترنتی که ما در نمایشگاه الکامپ شانزدهم آن را اجرا کردیم، اولویت بر اساس زمان ثبت نام می‌باشد، امکان بکاربردن شیوه‌های ناسالم وجود نخواهد داشت، ضمن آنکه همه این فرصت را خواهند داشت تا بتوانند عادلانه نسبت به رزرو غرفه‌های مورد نظر خود اقدام نمایند. مدیر اجرایی نمایشگاه الکامپ شانزدهم افزود: اصولا استفاده از روش‌های نوین به ویژه برای نخستین بار ممکن است مقاومت‌هایی را نیز به همراه داشته باشد اما قطعا به مرور زمان و با فرهنگ‌سازی و پذیرش این روش­ها از سوی مخاطبان، در نهایت منجر به افزایش میزان رضایتمندی خواهد شد. وی گفت: نمایشگاه الکامپ یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات در سطح ملی و منطقه‌ای می باشد که حساسیت‌های فراوانی نسبت به برگزاری مطلوب آن وجود دارد. بنابراین با توجه به زمان اندک برای شرکت در این نمایشگاه و با نظر خبرگان، شیوه ثبت نام اینترنتی جهت شفاف سازی و تسریع مراحل رزرو و جانمایی غرفه به عنوان یک روش مطلوب برگزیده شد. ثروتی ادامه داد: البته تعدادی از شرکت‌ها موفق به ثبت نام و جانمایی غرفه نشدند که دلیل آن هم محدودیت فضا بود. چرا که سازمان نظام صنفی به عنوان مجری برگزاری این نمایشگاه تقاضای اختصاص فضای بیش از 30,000 متر را از شرکت سهامی نمایشگاه‌ها داشت که برای نمایشگاه الکامپ شانزدهم تنها 20,000 متر در اختیار سازمان قرار گرفت. بنابراین طبیعی است که یک سری از متقاضیان موفق به ثبت نام و جانمایی غرفه‌های مورد نظر خود نخواهند شد. وي در خاتمه ابراز امیدواری نمود که با دریافت نظرات مخاطبان، بتوانند با بهبود روش­ها و استفاده از تجربه حاضر برای برگزاری نمایشگاه الکامپ و سایر نمایشگاه­ها در سال آینده برنامه ریزی مناسبی را به عمل آورند.
کد مطلب: 14798
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام